Gå til innhold

....er det mange som driver å føder eller...???


Tirilill

Anbefalte innlegg

Det er så spennende å se dag for dag hvor mange som faller fra...stadig tynnes det i rekkene.

Færre og færre igjen her...virker som veldig mange føder hele tiden..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nå fortsatt her. Har termin 30.Jan så har fremdeles 3 uker igjen til termin. Var på UL idag og fikk hilse på gutten vår. Fikk estimert fødselsvekt på han.. og det var ikke så ille som SF målene skulle tilsi.. men 10% større enn gjennomsnittet vil han bli dersom født på termindatoen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Har termin om tre dager og det ser ut som om det drøyer ein stund ennå. Var hos jordmor idag og hun tror jeg kommer tilbake neste torsdag også.... Så vi får være tolvmodig og vente.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må i tilfelle ha gått meg hus forbi hvis jeg driver og føder..:)) Hehe.. Er så lei nå at det hadde ikke vært meg i mot med litt smerte!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jammen godt at jeg ikke var igjen her inne alene!!

...jeg føler ikke det spor av føde tegn...kommer vel sikkert til å gå over med flere uker!!

Alle spør hele tiden om det skjer noe..men nei da...her skjer det ikke stort gitt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre er ikke jeg en av de som driver å føder nå...

Synes det er altfor mange som har fødd i det siste, hehe, særlig folk som føder før tida. Blæh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er mange som føder før termin...det virker ihvertfall sånn..også mange som føder akkurat på datoen.. bra det da..

Håper så innmari at det skjer noe her også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KANSKJE JEG!!!!

 

Nå er det mye rart som skjer i magen min.

Kynnere hele tiden, litt murring i korsryggen, termin i morgen.

 

Vet jo at dette kan være falsk alarm, men 10 timer etter at jeg kjente det sånn forrige gang hadde jeg født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, samme her, har også termin den 29, og er for så vidt forberedt på å måtte melde meg inn i februar klubben. Men skal ærlig innrømme at jeg begynner å bli litt lei denne svære kroppen, å alle de vondtene som følger med den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

neeei, vente og vente......Var på kontroll i dag, cervix var ikke moden, men myk. Så legen tøyde litt i håp om å få gang på sakene.....Babyen er stor ser du!!! Men...har fremdeles 2 uker til termin, så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her enda dessverre.. :(

Er på 10 dag overtid! :(

Og blir ikke igangsatt før tidligest om 4 dager (tirsdag 16 jan) da har jeg gått 14 dager over.. :(

Håper hun kan komme selv før det! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller, har termin imorgen og er sååå klar til å føde nå. Sist gang fødte jeg 3 dager før termin, det var så greit, hadde ikke engang begynt å bli lei. Nå har jeg vært lei og utålmodid siden permisjonen startet for 3 uker siden.

Håper så inderlig noe skjer idag eller imorgen. Blir nok ganske sur og grinete skal jeg gå flere dager over termin, ja...

Skal forresten føde på Bærum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stakkars deg 10 dager over termin...det høres fryktelig ugreit ut! Jeg har full medlidenhet. Jeg har termin om 4 dager..har blitt spådd at det skal skje natta mellom den 13. og 14. håper veeeeeldig på det!

Håper det skjer noe snart hos deg...jeg krysser fingre og tær!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt her!!

Viser meg ikke stort her men, er mest en smugleser.

 

Hadde termin igår, så venter og venter på at noe skal skje....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...