Gå til innhold

Karpathos here we come!!!!

temasti - vil ikke ha nr 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da er reisen bestilt! Vi reiser til Karpathos i midten av juli, og gleder oss vilt!!!!! Yippi!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy trollet! Da klarte dere å finne et sted dere ville feriere! Deilig!!!

Og ja, jeg er litt misunnelig....men det er dere absolutt vel unt.

Skrevet

Heldige, heldige tonetrollet!!!!!!!!!:-))

Det høres alldeles hærlig ut!

Det er så fint å bestille i god tid, for da kan man glede seg leeeeeeeeenge!!:-)

Og å glede seg er en av de beste følelsene som finnes!

Har forstått det sånn at du har gått litt i motbakke en stund. Håper dette er starten på en lettere tid for deg!

KLEM!

Skrevet

Det blir flott vet du!!!! Bare ikke bli der.... du skal hjem og bygge stabbur....hehe..

Skrevet

Karpathos here I also come because jeg er sammenleggbar og kan som tidligere nevt vakuumpakkes, og da vips er jeg den letteste tingen å ta med seg...

:-)

Skrevet

Hurra hurra hurra - det blir en fantastisk deilig ferie for dere alle, og om det er som du har sagt tidligere, så hipp hurra for x`er og y`er og godt samarbeid.......det står det respekt av tonetroll:-)))

Sambo er igrunn litt satt ut ennå han..........tjihiii....;-)))

Skrevet

Heldiggrisene! Var der for noen år siden. Har siden drømt om å kjøpe et lite skur i en olivenlund....og ei geit..og noen høner...og der skal jeg bo...sukk...PING!- så kom virkeligheten over meg; hvordan få plass til alle barna, mannen min og den lille greker'n?

Skrevet

Fytti katta så deilig å se frem til det!! Jeg har mellomlandet der en gang for ca 100 år siden, men vet ikke noe mer enn at det er fint og stille. Tenker dere gleder dere :)

Skrevet

Hmmmm......Du Velve, jeg lurer altså litt på han derre lille greker`n din!

• 3 uker senere...
Skrevet

ÅÅÅHHHH, må bare si jeg ble kjempemisunnelig nå! Jobbet på hotel Atlantis på Karpathos i 2002! Det var en helt fantastisk sommer!

Kos deg sååå mye! Det er en herlig øy, med mange herlige mennesker!

Skrevet

hahaha... Jeg satt også og leste den setningen flere ganger....

Ja Velve, vi lurer vi ;-)))

Skrevet

Så bra trollet ;-))) Du fortjener virkelig en deilig Hellas-ferie!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...