Blomman Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Lillegutt er blitt stor gutt - fyller ett år idag! Så vi overrasket helsestasjonen med kake på 1 årskontrollen i dag vi! Hs og fastlegen ble kjempeoveraska og glade! - også fikk han en kjempfin bok av kameraten sin - en Noahs ark bok som handlet om dem to! Kjempekoselig gave
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 gratulerer han her også jeg =) vokser fort,småtrolla.min er blitt 4mnd alt.skjønner ikke hvor di 4mnd er blitt av.. koselig å få en slik bok da =) å så koselig det måtte være å bli påspandert kake!! ikke alle leger og hs som opplever det =)) kos deg med 1 års feiring da =0)
Blomman Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2007 ja vi har en alle tiders hs og en fntastisk lege som alltid har tid! de fortjente det virkelig. Blir ikke mye feriring da siden vi vi feiret i sammen 2.dag jul - jg og lillegutt - i morgen er det jeg som skal til pers.... jeg blir 30!(så bare ei småjente lell hehehe) - og vi har en smule omgangssyke i huset - lillegutt har spydd flere ganger denne uka stakkar
phantomet Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Gratulerer med ettåringen! *smiler* Stor gutt! Og slenger med en gratulasjon i samme slengen til deg som fyller rundt fint år imorgen!
dritgrei hei hei! Skrevet 11. januar 2007 #7 Skrevet 11. januar 2007 Hurra for liten venn, tenk nå har du vært mamma i ett år til den lille gutten der, gratulerer masse masse! håper dagen har vært staselig! klem fra
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 11. januar 2007 #8 Skrevet 11. januar 2007 Gratulerer så masse med lillegutt!!!
Maud Skrevet 11. januar 2007 #9 Skrevet 11. januar 2007 Gratulerer med dagen til Lillegutt. Plutselig blir de store, det er både godt og rart.
ettbarnsmammaen Skrevet 11. januar 2007 #11 Skrevet 11. januar 2007 Hipp hipp hurra for lillegutt og Blomman!!! Nå har du ingen baby lenger. Er ikke det litt rart å tenke på? Så hyggelig tanke å overraske helsestasjonen med kake! Det var sikkert første gang de hadde opplevd. Du synes sikkert også at dette året har gått fort. Det synes i hvert fall jeg. I morgen er det vår tur, for du og min lille nusse har bursdag på samme dag! :-)
Karomamma Skrevet 11. januar 2007 #12 Skrevet 11. januar 2007 GRATULERER til både deg og junior!!! Og til lille pregnanta-nussa!!
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #14 Skrevet 11. januar 2007 Hipp hurra for bursdagsbarnet! Hilsen et annet bursdags"barn" )
Ronja65 Skrevet 12. januar 2007 #15 Skrevet 12. januar 2007 Gratulerer.... tenk hva tiden går fort:-)
Reveenka Skrevet 12. januar 2007 #16 Skrevet 12. januar 2007 Gratulerer så masse med ettåringen! Og kaketrikset skal jeg jammen huske på til min helsestasjon også når tiden er inne c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå