trebarnsmamma Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 har akkurat vært på ve.nett og lest oppsogelsesbrevet fra henne, jeg må si jeg er rystet. Trodde ikke slikt forekom så høyt opp i systemet, men så er jeg kanskje naiv... Nå skal det jo sies at en sak har alltid to sider, men uansett er det jo rystende.
dritgrei hei hei! Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Jeg vet ikke hvem det er jeg, men jeg er ganske grei likevel... :-)
TORO-husmor Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Man skulle jo tro at i LO, av alle steder, var det ordnede og gode arbeidsforhold. Som du sier har jo saken to sider, så det er vanskelig å vite hvem som har "rett". Men jeg må jo si det er litt betenkelig at det ikke har vært gjennomført noen trivselsundersøkelser i Vallas tid. Medarbeidersamtaler trenger ikke nødvendigvis å være foraet for å ta opp problemer med sjefen...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 Har ikke fått med meg alle detaljene, men det jeg har fått med meg og hørt på radio idag, så er det vel som du sier to sider her. Valla er nok beintøff hun, for å ha kommet dit hun er idag, gjør man ikke med silkehanskene på. ¨ Men leste litt av det Yssen skrev i oppsigelsen sin, og det imponerte meg ikke spesielt da hun skriver blant annet: "Det er ikke bare meg i LO som har blitt behandlet dårlig av Gerd-Liv Valla. Det finnes flere. LOs leder er både hyggelig, oppmuntrende og sjenerøs med ros så lenge hun blir møtt med hengiven underkastelse. Alle innsigelser, kritikk, selv det som er gitt med de beste intensjoner, blir oppfattet som illojalitet." Man for feie for egen dør, så får andre feie for sin i en sånn sak synes jeg. Blir litt mye "syklubb" tendens, når man drar inn at "alle andre synes du er dum også, ikke bare jeg". Vel og merke satt jeg det siste på spissen;-))
dritgrei hei hei! Skrevet 11. januar 2007 #7 Skrevet 11. januar 2007 Jeg har lært at referanser er påkrevd når man trekker inn flere vitere.... :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 11. januar 2007 #8 Skrevet 11. januar 2007 å kreve krever krevet har krevet vil skal kreve ville skulle ha krevet eller.... krevd? kan noen bøye "å kreve" for meg...
trebarnsmamma Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 11. januar 2007 jo jeg er enig i at en får feie for egen dør, men saken er uansett udelikat for organisasjon som LO, nettopp der bør en ikke ha hverken den ene eller den andre ukulturen.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. januar 2007 #11 Skrevet 11. januar 2007 Helt klart! Men, noen bombe at slikt kan skje de fleste steder er det ikke.....;-))
dritgrei hei hei! Skrevet 11. januar 2007 #12 Skrevet 11. januar 2007 det er sant, og det burde ikke oppstå episoder som kan så tvil om lojaliteten heller.... uansett hvor mange sider en sak har, så er denne saken ikke helt god for LO...
Karomamma Skrevet 11. januar 2007 #13 Skrevet 11. januar 2007 Hmmmm... lurer på om ikke de damene som krangler er to alen av samme stykke.... Ja ja, sant eller ikke - sånt skal ikke forekomme noe sted, men det gjør det dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå