esmase Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Eldste sønnen min skal konfirmeres i april,og gjett hvem som har fått det ærefulle oppdrag å pynte bordene? Jaja,men jeg tenkte å ha data som tema mht pynting. Bordkortene skal være cd-plater,og jeg skal bruke utrangerte tastatur på midten.Altså,plukke ut alle tastene og strø dem rundt omkring. Høres dette helt på jordet ut? Han er veeeeldig interessert i data,som dere sikkert skjønner... Noen som har flere tips?
dritgrei hei hei! Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 det hørtes veldig veldig veldig gøy ut.... hvis du legger aluminiumsfolie som en løper midt på bordet så kan du mellom alle bokstavene strø smågodt og blomster sånn at det blir litt farger også... også kan du ha hvite lys og hvite servietter og hvite duker og alt i konfirmasjonshøytidelighet vettu, men fordi du har plukket fra hverandre 100 tastatur og har skrevet pent på CD-platene så blir det fint. Kan du ikke kjøpe smalt hvitt silkebånd og knyte en sløyfe på CD'n? så blir det vakkert og pynta og kult og tøft og alt.... :-) Lykke til i alle fall! Det viktigste er at du koser deg når du gjør det, da blir han glad!
Velve Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Råd fra en talentløs pynter,- men bordet ble nyyyydelig allikevel! Til min elste hadde vi langbord med hvite duker. Tror vi dekket med glasstallerkner. Rundomkring på bordet hadde vi satt små barndomsminner; vasen som barselbuketten hadde stått i, barneskoa, sølvkruset osv. Lillesøster lagde blomsteroppsatser i de! Hadde kjøpt oasis og rikelig med fine blomster. Det var så vakkert og alle ble imponert over søsterens verk (hun var 13 år). Lykke til!
esmase Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2007 Tusen takk for tipsene! Har akkurat fått beskjed via en venninne at ei hun kjenner (jobber på en Til Bordsbutikk,og er full av ideer),kommer til å maile meg forslag. Supert! Hun er visstnok kjempeflink,leverandørene tar bilder av bordene hennes for å bruke til egen markedsføring,så da må det vel bli bra? Tenk at det går an å være så heldig som meg akkurat i dette tilfellet! )
Reveenka Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 Jeg har hørt at Løitens Lys(hmmm, heter det det, tro...?) ved Strømmen Storsenter har massevis av borddekningstips! Hvis du ikke bor for langt unna, da...c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå