Gå til innhold

Søndag drar jeg til København

Anbefalte innlegg

Skrevet

med fly.... Grøss.... Men man må lide for latskapen! Gidder simpelthen ikke duppe rundt på vannet i time på time....

Skal forresten kombinere kosetur med sambo med kjoleprøving. Det blir fint tenker jeg! Ihvertfall for ei som hater å prøve klær!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-høres flott ut!! Er ikke noe glad i og prøve klær jeg heller,klærne blir liksom så små når de kommer på,endrer utseende gjør de og:) Ha en superfin tur!!!

Skrevet

Ja....de lager så forferdelig små størrelser for tiden!!!! Tenker gubben skal bli rimelig kjei og lei av å se brudekjoler gitt...

Skrevet

Dere kommer til å få det kjempe kos...

Nå må du huske å holde kjolevalget hemmelig for gemalen da...*ler*

Kos dere masse! Jeg er helt enig med deg i å fly til Køben, kontra å plaske rundt i en balje....

God tur på søndag!

Skrevet

tar du med en kjole til meg også???????????????

Skrevet

Å høres da bærre lækkert ut:-))

Og nå kommer du midt i januarsalget også - heldiggris!!!

Køben er bare deilig, og perfekt til kjærestetur...............og du, lov at du tar en kald en for meg også da..........please?

Og om du skulle finne veien til verdens herligste oste/skinke/delikatessebutikk, så kjøp med deg Primadonna ost og Kvedemarmelade.........det er aldeles himmelsk!!!

Og kose dere masse masse masse!!!!

Skrevet

Hiv o hoi - sååååå moro, Snulder!!

Du og Snuldermannen koser dere jo stadig vekk på hotell!! Pass opp for overraskelser denne gangen da, he he....

Køben er herlig på kjærestetur! Jeg og Karopappa var jo der i oktober :)

Skrevet

Ikke lenge siden jeg var der...Fast vi tok skulpeturen, fordi vi hadde med oss bil. Vi tok båten hjem den 1 januar, den natten var det full storm. Det gikk fint, heldigvis spiste vi deilig bufè tidlig, for all den deilige maten kom opp igjen. Men samboer han koset seg, elsker stormvær og høye bølger, innbiten danske og seilkar som han er. Han travet alene rundt på dekk, mens jeg prøvde ligge stille i lugaren...Nei ta flyget du:-))( Kjempekoselig by foresten..:-) Kos dere:-))

Skrevet

Det er bare _nesten_ så jeg blir litt misunnelig på all den fartingen du får til sammen med kjærsten din! Hotelltur i Oslo, tur til Kiel - og nå får dere sikkert en kjempefin tur til København! Kos dere kjempemasse og fin verdens fineste kjole!

(kan godt ta en kald en for meg også....c",))

Skrevet

Bare jeg kommer meg helskinna av flyet jeg så.... da skal jeg kjøpe ost og skinke og finne en flott kjole! Forhåpentligvis!

Og kjære Dritgrei... klart jeg tar med en til deg og! Bare si ifra hva du vil ha!

Skrevet

God tur til København. Jeg er også ørlite misunnelig. Både for at du skal prøve kjole og for at du skal til Kongens by. Jeg fant selv kjole for temmelig nøyaktig et år siden. Grudde meg, jeg liker ikke shopping og er ikke "Prinsesse-typen". Skulle derfor bare se for å få bekreftet hvor vanskelig det var. Prøvde fire kjoler og endte opp med drømmekjolen og det var faktisk morsomt! Håper du får en like fin opplevelse og at dere to får tid til å dyrke hverandre også.

Skrevet

Takk! Hehe... det blir vel til at sambo må "dyrke" synet av mine missfornøyde miner når jeg prøver kjoler jeg ikke liker!!

Skrevet

Tenker han innerst inne syns det blir ganske fint jeg - han er jo helt åpenbart av den romantiske typen! ;-)

Skrevet

Jeg tror også han kommer til å nyte synet av deg i den ene fine kjolen etter den andre. Spår dessuten at du kommer til å erfare at det er lettere å finne den "riktige" kjolen enn du tror nå :-D

Skrevet

Ja han er det! Mer enn meg faktisk!

Skrevet

Luksusproblemer er bedre enn å ikke finne noe man liker!!! Men jeg har falt for et spesielt design. Gleder meg til å prøve disse kjolene. Kanskje de er helt forferdelige når jeg først får dem på meg...

Skrevet

Gleder meg til å høre hvordan det går. Selv endte jeg opp med en kjole fra Maggie Sottero. Hva er din favoritt?

Skrevet

Rembo styling! Men jeg er enig i at Sottero har mange flotte kjoler. Jeg vil bare ikke ha slik uten stropper.... tror jeg. Har ikke prøvd enda da:)

Skrevet

Rembo har mange fine kjoler. Jeg ville heller ikke ha en stroppeløs kjole. Gjett hva jeg endte med....

Skrevet

Hehe - jeg hadde en sånn - ååå, nå kommer jeg ikke på hva den heter, det var mammaen min som ville at jeg skulle ha akkurat DEN kjolen - JO, Laura Ashley hadde jeg da jeg giftet meg første gang!

Men ikke det jeg ville valgt selv i dag, kanskje.... Var jo ¨på 80tallet, da... c",)

Skrevet

Hehe... har smugtittet på brudebildene dine for en tid tilbake!

Skrevet

Var ikke det en slik ordentlig marengs-bløtkake med blonder???? Jeg hadde ihvertfall noe slikt da jeg nærmest ble "tvangsgiftet" på 80-tallet ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...