Gå til innhold

pleier 2 .gangs fødende , komme før termin??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vært artig å se en "statistikk" på det,, Jeg er annengangs selv, og spent på når gutten min vil komme..

Skrevet

Dette er sikkert like individuelt som om babyen kommer før/etter terminen første gang.

Vi fikk nr 1 to uker før terminen og nr 2 to uker etter terminen. Nå venter vi nr tre, så det blir jo spennende å se.

Skrevet

Hei:) det sies ofte har man godt over temrin med første mann så går man ofte over med andre mann, og det samme omvendt... men ikke veit jeg... ha hørte om noen som fikk før men nummer 1 og måtte bli satt igang med nummer 2....

Skrevet

Jeg fødte tre dager før termin med nr 1. Er spent på når min nr 2 kommer. Er 36+6 i dag, hodet er godt festet, magen har sunket mye, har begynnende åpning og er vist nok veldig moden....

Svigerinna mi gikk over terminen både med nr 1 og nr 2. Ble satt i gang begge gangene hun...

Skrevet

fødte 3 dager over termin første gang.

nr 2 kom 7 dager etter termin.Hadde hørt at det var vanlig at nr 2 kom før,så jeg var hysterisk utålmodig.

Skrevet

Jeg fødte nummer1 til termin og nå er også jeg hysterisk på overtid en uke med nummer 2!

Skrevet

1.mann kom 6 dager etter termin, og 2. mann kom to uker för termin. Er innmari spent på når denne lille krabaten har tenkt til å komme :)

Skrevet

1: Mens-termin 05.05 - UL-termin 03.05 barnet kom 08.05

2:Menstermin og Ul termin sammenfallende 27.10.barnet kom 29.10

3: Denne gang sammenfallende terminer 10.02.- og jeg regner med at ungen kommer en eller annen gang ETTER denne dag, og iallefall ikke noe tidligere enn 09.02......

Men altså jeg har de to første gangene født veldig likt i forhold til termin!

Skrevet

Har fått beskjed av lege og Jm på sykehuset at de fleste "kopierer" tiden for å føde... Så de mente nesten at jeg kom til å føde rundt 6 dager før termin denne gangen også... nr 1 ble det. Har mer tro på at jeg kommer til å f å den ganske rundt termin, da Ul-termin og min mens termin var på samme dag!

Skrevet

Jeg fødte 12 dager etter termin første gang og hele 16 dager etter termin andre gangen.

Skrevet

Selv har jeg født litt før termin med alle (mellom 3 og 14 dager) bortsett fra nr 2; hun kom 5 dager etter termin...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...