Blablabla Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Nå vet alle på jobben det, og det er deilig...kan endelig slippe ut magen og ikke streve med å finne klær som skjuler det lengre... Skal til syden i veinterferien, og lurer fælt på om det finnes bikinier for gravide? Isåfall...hvor? Blir vel liggende og føde i juli....litt dumt det kanskje, men greit med tanke på permisjon, får jo fri tre uker før termin...og permisjonen følger skoleåret. Gleder meg til høsten, da får ungene bedre tid om morgene, og kan komme hjem rett fra skolen :-)
Karomamma Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Jeg har voksende mage! ...... men det er på grunn av ribbe, juleskinke og øl. Ikkeno bebis inni her, nei. Skulle ønske jeg kunne slippe ut magen, får jo vondt i ryggen av å holde inn hele dage. Så du er heldig du Vet at det finnes bikinier og i hvert fall badedrakter for store mager, men husker ikke i farta hvor jeg har sett det... Hmmm... må tenke litt
Superlis Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Må nok si som karomamma,har voksende mage av for mye god mat,skal prøve og skjerpe meg nå) Lykke til med din voksende babymage!!!! Vil tro at det er bikinier og få kjøpt der de selger mamma klær!
♥Snulder Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Hehe.... er liksom mer inn i skrumping-av-magen-før-jeg-skal-presse-meg-inn-i-brudekjolen modus! Men jeg kjøpte bikini til gravid på H&M for noen år tilbake. Vet ikke om de har det fortsatt!
ettbarnsmammaen Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Gratulerer med graviditeten! Håper du finner en bikini! Jeg har visst også voksende mage, men av en litt annen art. Har nettopp blitt operert for navlebrokk (ervervet under svangerskapet) og ser til min store forferdelse at magen, som var ganske stor på forhånd, nå har blitt dobbelt så stor!!! Man hovner kanskje opp litt etter en slik operasjon, men dog.....hmmm.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 Hehehehe.....skulle nesten ønske jeg kunne si ja.........men nå håper jeg den snart begynner å trekke seg litt tilbake altså:-) Har jo til og med begynt med situps, til barnas store forlystelse, for aldri har det vel blitt stønnet og okket så mye som når mor leker atlet på stuegulvet..........hahhahahahaa..............og det verste er jo at jeg faktisk har vært godt trent hele mitt liv, men de siste årene har liksom blitt litt annerledes;-))
Ronja65 Skrevet 12. januar 2007 #7 Skrevet 12. januar 2007 Jeg prøver å få min til og krympe, men det er ikke lett. Kos deg med din voksende mage... For i din så ligger det noe fint;-)...
Reveenka Skrevet 12. januar 2007 #8 Skrevet 12. januar 2007 Duh Snulder - du får jo kjøpt utrolig mye bra i hold-in, da.... c",)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå