Gjest Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Når man søker bostøtte blir OS sett på som inntekt? Tenkte på at jeg i 2006 ikke har hatt inntekt, har hatt permisjon fra studier, i 2005 som blir den ligningen de går ut fra hadde jeg rundt 70 000. Skal jeg da krysse av på inntektsoppgang, inntektsnedgang, ligning? Eller blir ikke OS sett på som inntekt?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 OS blir sett på som inntekt, så da skal du jo egentlig krysse av for inntektsoppgang og legge dagens inntekt til grunn. Ulempen da er at all inntekt skal dokumenteres, og de legger også barnebidrag til grunn som dagens inntekt. -Selv om det egentlig ikke regnes som inntekt. Altså vil du ende opp med mer mindre støtte enn du egentlig skulle hatt. Det greieste er derfor at de går ut fra ligningen 2005. Ville krysset av for det jeg.
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Da tar jeg ligning, har ikke motatt os eller bidrag enda, har søkt men ikke fått svar så vet ikke hvor mye jeg får. Så da tar jeg ligning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå