Karomamma Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Jeg skal jobbe på lørdag, kundearrangement i forbindelse med skyflyvninga i Vikersund. Grudde meg litt til å bruke hele lørdagen på skihopp og jobb... Men nå får jeg ta med meg Karopappa og da blir det straks litt gøyere! Det skal bli såååå moro å ha ham med for en gangs skyld! Skihopp, VIP-telt, god mat, Morten Abel og Vazelina og gode greier Og så heldige vi er, med gode venner i nærheten! Karosnuppa blir nok storfornøyd når hun skal på overnattingsbesøk og kan dilte etter fillefetteren sin på 7. Hun skal til og med være med på hockeytrening, he he..
Urtete Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Det hørtes hærlig ut! Deilig å gjøre noe uten barna når man vet at de har det superdupert!!!!:-) (Vi var på en utenlandsweekend tidligere i høst gjennom urtetemannens jobb. Barna måtte være hos noen de ikke kjenner så veldig godt (det er nær slekt, men uengasjerte i barna for å si det mildt). Størstejenta gruet seg, og jeg klarte ikke å slappe av så mye som jeg hadde mulighet til....fordi jeg visste så godt hvordan hun hadde det.... Nei huff, det var ikke kuult for noen av oss....) Men å være på kjærestetur når barna har det kuuult - åååååå, DET er hærlig det!!!!!:-)))) Det er snart på tide, kjenner jeg nå! Hihihihihihi
Superlis Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Det hørtes kjempekoslig ut,lenge siden jeg og superpappa har gjort noe bare vi:( Håper dere får det knallbra!!!Det er som Urtete sier kjempegøy når en vet at ungene koser seg:)) Heldige du:))
♥Snulder Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Så morsomt det høres ut!!! Ååååååå vil ha sånn jobb jeg og!!!!! Skal vi bytte? Bleieskift på store rumper er ganske kult i grunn altså! (for alle andre enn meg sikkert......)
phantomet Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Så gøy..... for dere alle tre! Jeg kan nok styre meg for selve skiflyvningen, men med alt rundt og kjæresten sammen med deg, så skjønner jeg at det blir en fin lørdag. Snuppa får jo dingle med en stor gutt som kan vise henne mange kule triks...Klart hun kommer til å kose seg glugg ihjel,,,, *ler*
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. januar 2007 #7 Skrevet 11. januar 2007 HAVE FUN!!!! ........and give us all the dirty details on sunday please? Hihihihihihihi..............;-)))
Karomamma Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. januar 2007 Oh yes: girls just wanna have fun!!! Får se i etterkant om detaljene egner seg på trykk, hø hø hø....
Reveenka Skrevet 12. januar 2007 #9 Skrevet 12. januar 2007 Dette høres jo kjempeartig ut! Kos dere med skihopp, kunder som sikekrt er i kremhumør og mussikk tel ærbe'!!! Og gode venner som rødt bær på toppen av kremen! c",) Hmmm, jeg skal rydde på loftet i helgen jeg - og planlegge møblering osv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå