2b&spira Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 jeg har en sønn på 1år og nå skal jeg begynne på skolen. skolen ligger i oslo så jeg må pendle,men har fått tilbud om overnatting hos ett vennepar men vil liksom hjem til guttene mine. jeg resier hjemme fra kl 6 om morgenen og er hjemme kl 6på kvelden så jeg vil ikke få så mye tid med sønnen min på en god stund. samtidlig skal jeg holde hjemme ryddig,vaske klær,lagemat,kose meg sønnen min,og være en god kjæreste + lese.. hvordan får jeg til alt dette? ser så utrolig umulig ut her og nå,men er en sånn intensiv skole der jeg tar det over 6uker. det er ikke så lenge men,er det noen som har noen råd??
Gjest Riga & hippiesnulla 14.10.06 Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Hva slags skole er det snakk om? Jeg går også på skole i Oslo, men jeg bor i Oslo så det er enkelt for meg. Har ikke så mye tips til deg egentlig, men det er jo bare for 6 uker da.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 gått på skole hele tiden jeg...har funket fint..man trenger bare å komme inn i en rytme....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå