Urtete Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Nå er det helt hvitt ute, og barna er helt i hundre!!:-) Nå må vi ta fram akebrett, ski, staver, skisko, sparker...... Alt skal jo helst prøves på en gang! Husker jo selv hvor utrolig moro det var når det ENDELIG kom snø for 30 år siden, og barna i dag er ikke annerledes!:-) Egentlig ikke så rart, for det har jaggu ikke vært mye for dem å finne på utendørs de siste ukene. Måtte den bli liggende en stund denne gangen! Ha en fin dag alle sammen - med eller uten snø.....! :-)
Karomamma Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Heldige dere altså!! Vi har fremdeles det nye akebrettet stående med emballasjen på.....
dritgrei hei hei! Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så toppen! Nå ble jeg glad på vegne av ungene dine, tenk så stas å base i snøen enda det bare er litt. Hvis man legger seg ned og gnur, så er det nok med bare en cm til og med :-) Han min savner østlandet og snøen... "Mamma, jeg skulle ønske vi kunne ta med oss alle vi kjenner å flytte dit hvor det er snø..." Kos dere i vinteren, her har det sludda i ti minutter på vei til helsestasjonen i dag... det var deilig å få følelsen av vinter en liten stund :-) klem fra
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Tenk at nå er det faktisk helt hvitt her også!!! Og idag tok jeg på prinsessen den tynneste dressen, lot vognposen ligge hjemme fordi hun har vært så altfor varm etter trilletur siste tiden;-) Og vips så kom snøen og nå har faktisk brøytebilen kjørt forbi to ganger, ikke at det er behov ennå, men han brøytebilfsjåføren synes sikkert det er litt tøft da;-)) Hannah har fanget snøen idag i hendene sine og hun lo og syntes det var moro:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå