Gå til innhold

Noen som vil leke med oss på tirsdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Karosnuppa og jeg skal ha fri og vi har ingen planer..... ennå :)

Kanskje vi skal gå på tur et sted eller kanskje besøke noen eller muligens dra til byen eller gå på kafé eller handle dilldall på IKEA eller kanskje vi bare skal være hjemme og kose oss bare vi to?

Det vet vi ikke, men bare sånn i tilfelle rottefelle....

Er det noen som vil leke med to greie jenter, en liten og en stor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tonetroll spurte om vi kunne ta en Albytur på tirsdag - lyst til å være med?

Skrevet

Ja, det høres kjempekoselig ut!! (Hvor i granskauen er Alby...)?

Skrevet

Hehehe.....På Jeløy - Oslofjordens perle:-))

Galleri F15, cafe, flott turterreng, hyggelig selskap.........;-))

Skrevet

Ja takk, ja takk, ja takk og ja takk :)

Skrevet

Da har vi en avtale:-))

Vi møtes på parkeringsplassen. Sender en sms til deg med klokkeslett dagen før:-)

Skrevet

Vi syns alltid det er moro å leke vi! Hva sier du til en tur på landet? Jeg må nok holde meg rundt teltene siden eldstejenta kommer fra skolen allerede ved ett-totiden - så hvis dere ikke finner på noe annet festlig, kan dere jo ta dere en tur til Revehiet! c",)

Andre som vil, er også velkomne! Jeg er kjempegod på halvstekte rundstykker fra Hatting og Twinings Earl Grey - men dere må ha en høy smerteterskel når det gjelder rot.... c",)

Regner med at du vet hvor Olavsgård og Plantasjen ved Skedsmokorset er? Når man kommer til Skedsmovollen(med de to Shellstasjonene) er det 15 min. å kjøre.

Skrevet

Åj, nå ser jeg at det allerede er lagd en avtale! Kos dere på Alby c",)!

Skrevet

Å, så deilig å føle seg populær :)

Tusen takk Reveenka!! Jeg har som du så allerede avtalt med Klættis og trollet. Hvis det ikke blir noe av, kommer vi gjerne en tur til deg altså :)

Skrevet

Jeg leker gjerne, men da helst her inne på nettet, men siden dere skal finne på sånne ting som faktisk finnes der ute i den store verdenen så tror jeg at jeg blir her.....

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...