Gå til innhold

Alenemødre Møre og Romsdal!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man er gravid dukker det ofte opp slikt som treff og sånn, men når ungene er født forsvinner slikt... Hva med å organisere et slikt treff eller flere her i vårt område, for enslige forsørgere? Må vel nesten bli flere steder pga store avstander... :-)

Tanken bak er at det er veldig greit å ha venner og bekjente som også er alene, for å kunne finne på ting sammen og evt avlaste hverandre der det kunne vært aktuelt. De fleste av mine venner er faktisk to om det, og da føler man seg litt som femte hjulet på vogna.

Aleneforeldreforeningen arrangerer div for aleneforsørgere, men de har ikke noe tilbud i Møre og Romsdal. Dette kunne det vært fint å få rettet på ;-)

Som aleneforsørger møter man andre utfordringer enn de som er to. Og da er det også flott å ha andre å dele erfaringer med. Vet det er det disse sidene er til, men hadde også vært fint å kunne møtes iblant og dra med ungene også :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor i Møre og Romsdal er du ifra? Var inne på aleneforeldreforeningen sin hjemme side her om dagen, og merket fort at det ikke var noe tilbud i Møre og Romsdal:(

Jeg er i fra Kristiansund..

Skrevet

hadde vært flott med treff ja

bor i molde jeg da..

Skrevet

Trodde ikke det var mange fra Ksu inni her.. Hvor gammel er du stolt mamma?

Skrevet

Selv bor jeg et sted mellom molde og ålesund. Enklest å komme seg til molde da, siden ungene liker å ta fergen... :-) Dere vet, is...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...