Gå til innhold

Gul enke

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis til deg oppi nord :)

Bursdagsklemmer fra

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen idag.

Skal du ut å lage snøengler.

klem

Skrevet

Gratulerer. Håper du får en sprudlende dag :-D

Skrevet

Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil vi gratulere!!!

c",)

Skrevet

Hullaaaaaaaaaaa!

prompetipromp og kose seg med bursdagen sin!

Skrevet

Tusen takk alle kjekke damer! :)

Feiringen blir nok med måte siden vi fortsatt er litt redusert av forkjølelse og slikt. Så champisen må vi nok spare til vi kan kjenne smaken av den ;)

Snøengler kunne vi ha laget, for det er hauger av snø i hagen. Det er forresten et vakkert rosaskjær på himmelen nå, så nå er det bare dager igjen før sola kommer tilbake...

Skrevet

Gratulerer masse masse med dagen!!! Ååå ingenting er så deilig som når sola kommer tilbake:)) det savnet jeg med det samme jeg flyttet sørover,syntes ikke det var noe sjarm med sol midt på svarteste vinteren,for da kunne vi ikke vente på den. Men nå ønsker jeg all sol velkommen uansett årstid:) ha en superfin bursdag!!!

Skrevet

Ja, nå er dagens begivenhet behørlig feiret med både biff og kake. Jeg fikk også røde roser og nydelig gave, så kjenner meg veldig heldig. Seksåringen hadde tegnet et digert hjerte i presang til meg, og hun sang bursdagsangen så det ljomet her ;o) Vi andre er jo så forkjølet at vi knapt har stemme, så hun fikk ansvaret for sangen :o)

Litt merkelig å være 41, jeg har jo knapt blitt vant til å skrive 40...;o)

Skrevet

Gratulerer med dagen!

Bare vent til du blir 42! Da blir du plutselig usikker på hvor gammel du egentlig er. Var det 41.....nei.....42.....??? Og så må du gå tilbake til fødselsåret ditt og begynne å regne på fingrene.

Skrevet

Grattis...Jeg er også 41 år...fast bare i noen uker til:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...