Gå til innhold

Skal vi ha august baby treff i oslo? :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som er interessert? Hadde vært gøy å møtt babyer som er på samme alder og nivå! Ser at juliklubben har treff hele tiden, så nå må vi og begynne her! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Vi er også med

så at det var en oversikt over hvor det er greit med barnevogn her inne engang

 

Kan ikke dere som går ut litt i Oslo komme med forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

peppes på aker brygge er veldig greit da, eller santinos..der pleier de andre å ha treff! "Ung mor" siden ska ha treff på peppes nå på fredag da :) Andre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onkel Donald? De har ei trapp og det er litt dumt, men inne er det romslig. Tror ikke de har stellerom heller men det er et lite bord på damedoen som man kan bruke til bleieskift. Har vært der noen ganger og det ser ut til at det er et populært sted for babytreff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi prøve på å treffes utenfor frognerparken da? Er jo litt dumt med de trappene på Donald, går jo ikke det med alle barnevognene..når er det det passer for dere da? Alle dager her unntatt fredager og helst ikke onsdager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil være med:)

Har prøvd å komme oss på "Ung mor" treff sikkert 5 ganger nå og alltid skjer det noe så vi ikek kommer oss dit, kanskje vi har mer hell med august-treff:p

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm. skal vi bestemme oss for tid og sted snart? jeg har hverken vært i frognerparken (vigeland) eller på peppes på aker brygge, skal vi ikke stemme for ett av de stedene da? og hvilken dag skal vi ta? jeg stemmer for parken og mandag 5. februar kl 13. hva syns dere andre? jeg kan igrunn hver dag viss det er på dagtid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, vi er med...er det samme for oss, men har vært på peppes før..så hadde jo vært gøy å prøvd vigeland :) Flere som blir me? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, da kan jeg se at vi blir tre stk så langt i morgen da. hvor skal vi møtes? er ikke så godt kjent der jeg, men kansje ved hovedinngangen til parken? viss jeg ikke hører noe i kveld, så møter jeg opp der i morgen jeg, så får vi se om det er noen som kommer:)

gleder meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen som stiller opp i dag elr? hadde heeeeelt glemt av dt jg, surra så fælt i helga!!! veit ikke hvor parken er en gang jg da, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke jeg.. har ikke blitt så mye respons her, kansje like greit å utsette det noen dager så flere kan være med? hva tror du marita?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den først NÅ jeg. Og skulle vært i går seg jeg. Ikke vært "flink" her inne på klubbsidene i det siste.

 

Blir nok med jeg. På et treff. Nå er det KALDT ute da. Brrr.

 

Herk, informer meg på tråden om når og hvor eller skriv der at jeg må pelle meg inn hit om det ikke kommer lyd fra meg. Hadde helt glemt hele augustklubben jeg.

 

Groma (og herk) vi snakket om Sånn Oslo-treff. De som møttes ved brygga. Vi får ta opp tråden på det igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, er nok lurt å utsette det litt..sånn at alle får det med seg :) Nå har gutten min fått ørebetennelse han da stakar, så tror ikke vi skal ut i denne kulda her på en stund nei :( Får håpe det blir litt varmere snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...