duogjeg og vitre Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Vi har prøvd i 8pp nå, og jeg begynner å bli lei av å vente. Prøver å slappe av, men det er lettere sagt enn gjort. Det kjedelige er at syklusen er så uregelmessig. Fikk mensen måneden etter jeg slutta, så hadde jeg to sykluser på 54 dager, så på 60 dager og nå går jeg bare og venter.... Jeg merker at jeg blir veldig oppblåst i maven noen dager, og så får jeg såre brystvorter frem til mensen (14 dager). Aldri hørt at noen andre blir oppblåst ? Jeg har vært hos gynekolog til ultralyd og det så fint. Jeg har tatt 3 hormonprøver som jeg venter svar på. Er redd det kan være pco el no sånt, da syklusene blir bare lengre og lengre. Går til akupunktur og tar slimløsende hostesaft. Uff...kunne det bare blitt min tur. Har liksom ikke greid å holdt meg, og har sagt til flere at vi prøver (:
de tre bukkenebruse Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 hei:) jeg blir også oppblåst i maen å stikkninger i sidene når jeg skal/ har eggløsning..ømme bryst frem til mensen... blir lurt hver gang fordi jeg tror at det er symptom på graviditet hehe... har prøvd å bli gravid side sommeren 06:(
V.I.Bebbi er gravid Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Hei,jeg oxo blir veldig oppblåst.får ikke igjen noen bukser uken før mens,og kjempe ømmer bryster i en uke til jeg får mens og menssmerter i en uke.d er en forferdelig uke den uken før og den uken jeg har d. uff:) Jeg har veldig eggløsningsmerter oxo,de er nesten d samme som menssmerter men jeg kjenner forskjell på de.For akkurat 14dager etter eggløsningsmertene får jeg mens. Har vært prøvere i litt over to år. Lykke til alle sammen
duogjeg og vitre Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2007 Med oppblåst så mener jeg også at det bobler inni maven. Akkurat som mye luft, men at det ikke alltid kommer ut. hehe da er det ikke alltid like godt å "hoppe i høyet" Ja, jeg også tenkte det den første tiden. Hm, kan jeg være gravid,men neida... Huff, er så redd for å prøve i flere år. DA vil det gå ut over psyken da. Lykke til, alle dere som har prøvd lenge. Vi må tenke at det er mer normalt å prøve lenge enn at det skal gå på de første forsøk- for det har jeg inntrykk av at det er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå