♥ anonym♥ Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 vi drar til canariøyene snart å lurte på om hva slags mme de selger der, for vi skal være der en stund og det blir litt mye å ha med hvis jeg må ha med mme herfra. og hva slags annen baby mat har de (grøt, glass) ? hvis noen vet da.. takk
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Nutriben er et merke med mme. Vi har nestlé barnemat her nede oxo. De pleier á ha et ganske vidt sortiment i supermarkedene. Jeg anbefaler á kjópe det der, da det er dyrere pá apotek. Du trenger bare à ha med deg sà mye mat du trenger fram til du har mulighet til à dra og handle nàr du kommer til GC. Hórer mange i Norge klager pà at det er mye sukker i gróten her nede, det kan godt vaere. Bleiemerker er Dodot og Huggies (bl.a). Vátservietter kan fàes bàde parfymert og uparfymert.
mamasita og prinsen Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Som memo sier så har vi både nestle og nutriben her nede. Mme her er ofte tilsatt vaniljesmat, samt at mange av frukt- middagsglassene har noe tilsatt sukker. Hvis du gir babyen fast føde i tillegg til mme, så kan du gi den av merket hipp ( fås på corte ingles og veritas butikker), de har ikke tilsatt sukker. Ellers har jeg også sett mat av merket Hero, men har selv ingen erfaring med det. Av bleier så er dodot det samme som pampers, så vet du det kos dere på tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå