Gå til innhold

Forslag til bryllup med omtrent 30-40 gjester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt et slikt lite / middels stort bryllup? Ønsker gjerne å høre noen erfaringer, og få gode råd og tips! :)

Noe er klart:

- sommerbryllup

- ønsker vielse i kirken

Bryllupet står sommeren 2008 dersom det blir slik vi håper. Har ikke begynt den store planleggingen enda...

Håper på svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi var 50 stk, bare familie,og et par av de nærmeste vennene våre.. hadde fest to uker etterpå med alle vennene våre (billigere sånn) vi gifta oss 20 August, og det var faktisk den varmeste dagen hele sommeren, tropenatt...

vi hadde band som spilte (var så varmt inne at det endte med at de spilte ute) vielsen var kl 16, og middagen kl 18. hadde da tatt bildene før vielsen.

vi fikk en kompis til å kjøre oss fra kirka til hotellet der vi skulle være (han har en nydelig bil og da sparte vi en del i forhold til å leie bil..)

har du ei venninne som er hudpleier eller frisør? få henne til å sminke/fikse håret..(ikke bare blir det billigere, men de kjenner en jo, sånn at de mer vet hvordan du trives best med sminka/håret og blir en ikke fornøyd er det lettere å gi beskjed) er så heldig at ei venninne av meg sminka meg og kusina mi fiksa håret..

vet ikke helt hva du mente du trengte gode råd/tips med, men bare skriv hva du vil ha tips om, så skal jeg prøve å svare deg så godt jeg kan..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...