Gjest Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Hei Jeg har nettopp sluttet å amme fordi gutten min ikke ville mer. Har slitt med amminga over lengre tid. Nå har jeg klart å få han til å ta flaske, så han drikker MME fra tåteflaske. Han får to grøtmåltider og middag. De siste dagene har jeg gitt han 400ml MME i løpet av dagen. Er det nok? I tillegg drikker han litt vann eller utvannet eplejuice til middagen, og kanskje litt mellom måltidene.
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Skal stå anbefaling på pakken, på nan sin iallefall!
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Jeg bruker Småfolk MME, og der står det ikke... Men takk for svar!
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 På min pakke står det 200-250 ml 4-5 ganger i døgnet ved 6 måneder.
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Oops - da gir jeg kanskje litt lite... Men det som er oppgitt på pakkene, er det for barn som kun får MME? Eller er det i tillegg til tre fulle måltider? GUtten min veier snart 10 kg, så det virker ikke som om han trenger så mye mer mat...
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 Det gjelder nok barn som får kun mme eller såvidt har begynt med smaksprøver. Og det står jo også at tallene bare er veiledende og at barnets apetitt bestemmer mengden. HVis du tilbyr etter måltidene og han ikke vil ha mer er det sikkert nok likevel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå