Gå til innhold

Babyseng - Thailand Koh Samui

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt babyseng på hotellene vi har booket på Koh Samui, men får ikke 100% bekreftet at det er ledig seng når vi sjekker inn. Noen som har noen erfaringer, er dette et problem?

Ser ikke for meg å ha lillegutt på 11 mnd. i sengen vår hele ferien. Lurer på om vi må ta med reiseseng.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når vi reiste nå i jula til Thailand - fikk vi samme beskjed som deg :o) men da ringte jeg selv ned på hotellet jeg - og sa at vi må vite sikkert at vi har en seng stående til mini - og det var absolutt ikke noe problem !! da mailet de meg en bekreftelse på at sengen sto på rommet når vi kom !

Kan du ikke gjøre det da ? det er vell reiseselskapene som ikke kan garantere at sengen er ledig - ikke hotellet? Hotellet har jo oversikt hvor mange små barn som skal bo på hotellet i den perioden !!

Myyye styr & ta med seg en svær resieseng da :o(

Håper det ordner seg ! god tur :o)

Skrevet

Som hun over her sier; det er sikkert ingen problem, men send en mail og be om bekreftelse du.

Eller du kan bare ta med reiseseng. Har hatt 4 turer til Thailand de 2 siste årene. Og vi har alltid hatt med reiseseng til snuppa. Ingen problem. Du sjekker jo inn baggasjen, så det er jo ikke mye styr å ha den med! :)

Skrevet

Og jeg har jobba på flyselskap og vet hvor lett ting går i stykker. Så kan du slippe å ta den med så gjør det. Det er så utrolig kjedelig hvis de ikke erstatter det...

Skrevet

... og på våre 4 turer har ingenting gått i stykker, på noen som helst strekning...

Skrevet

Problemet er at vi har bestilt hotell på nettet, jeg finner ingen info om hvordan jeg kan kontakte hotellene direkte. I begge tilfellene har jeg bedt om babyseng, men har fått beskjed på det ene nettstedet at de ikke kan garantere 100% at vi får babyseng.

Skrevet

Reiser du mye, kan det lønne seg å bestille en reiseseng på Nomaden.no. Den koster flesk(ca1600), men er utrulig hendig, med myggnetting så ungen er beskytta mot det. Du kan og bestille ekstra solskerming, og den kan åpnes på siden slik at du kan ta den med på stranda.. Den er liten og lett. Little life travel trur eg den heiter...

Skrevet

Har også bestilt hotell på Kho Samui på nett. For å kontakte hotellet kan du jo bare skrive navnet på hotellet på Google. Da kommer du garantert til hotellets egen nettside.

Vi bestilte Uten ekstra seng. Men den sto allikevell på rommet da vi kom, siden det sto vi hadde med barn. Vi bare spurte om de ville fjerne den... ¨Så mest sansynlig får du uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...