Gå til innhold

normalt at biomor nekter sine barn å møte sin lillebror?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fått en sønn sammen med en som har to barn fra før av. De er 7 og 5. Biomor nekter å la dem se guttn. I følge barnefar er det fordi hun er redd de skal mase om å få komme å se han osv. Fordi hun rett og slett ikke kan fordra hele meg.

kjipt, men men. hva kan jeg gjøre.

Er ikke sammen med barnefar og han har ny dame.

Skulle vært et lovverk. At søsken skal få lov å være søsken. Våre voksnes feider skal ikke gå ut over barna. Er helt høl i hue de som bruker barna som trussel mot eks eller nye forhold osv. Min mening og den står jeg for.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

desverre er det nok mange mammaer som nekter sine barn å se den nye lillebroren eller søstra kun for sin egen del. Men det finnes også menn som bruker barna mot mor.

Kan ikke skjønne hvordan noe foreldre tenker når de oppfører seg slik. For som du sier barna går forran de voksne!!!

Skrevet

hvis biomor nekter har hun nok en god grunn. støtter dem alle!!

Skrevet

Du kan dessverre ikke gjøre noe. Er du heldig kan kanskje ungene få bli kjnet hos faren sin etterhvert når din begynner med samvær?

Uansett så synes jeg ho skal ha en j... god grunn for å nekte dem å se lillebroren. Det risikerer ho egentlig å tape på selv også når ugene blir større.

Nå kjenner ikke jeg til historien deres, men dersom du er årsaken til bruddet mellom dem er det kanskje ikke rart at ho bærer nag - men uansett har dere fått en ting felles, og ungene er søsken, og slik jeg ser det har de rett på hverandre.

Skrevet

er ikke årsaken til bruddet nei. det klarte de fint alene. Hun bare liker meg ikke. enig der. går kun ut over dem selv etterhvert. min sønn skal i allefall få vite fra dag en at han har to søstre.

:) life is good

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...