Gå til innhold

Ull eller flis dress til baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synest dere erfarne mødre er best?

Noen som evt hvet om en butikk som selger fine ulldresser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare svare men jeg har ingen erfaring men hvis jeg skulle hatt flees dress til mitt barn måtte det bli ullflees.

har absolutt ingen gode følelser av å kle snuppa i for mye syntetstoffer, elsker ull selv og velger derfor ull fordi det er ett naturlig.

Men finnes skikkelig fine ull flees dresser. Nøstebarna har noen skikkelig gode. HAr ikke prøvd de men håper på penger til gebursdagen til snuppa så vi kan kjøpe gode vinterklær til barnehagestart.

Skrevet

Ull...ville kjøpt på www.nostebarn.no

Hel dress i ullfleece, finner det på tøy 0-3 år

Kjøp den litt stor så har du den en stund...kjøpte min da poden var 9 mnd og han er 17 mnd og har den enda...er helt fantastisk kvalitet og holder barnet så godt og varmt...funker like bra i vogna, som på en biltur eller under dressen i bhg. Vil nesten gå så langt som å kalle det mitt beste kjøp=)

Jeg ville valgt ull av den enkle grunn at det holder seg varmt selv når det er fuktig! Og fordi ull egner seg best til å varme opp en baby

Skrevet

Ull.

Coop obs selger janus og de har noen gode dresser.

Eller her: www.krabaten.no

Nøstebarn har gode dresser men de er dyre og den jeg hadde måtte håndvaskes.

Reflex har også gode ulldresser.

Skrevet

Anonym: spiller ingen rolle hva slags vask det er på nøstebarn sine dresser, fordi den er ubehandlet skal den jo ikke vaskes, men kun luftes. Jeg har vasket min 2 ganger jeg da....på 8 mnd...så det er mye mindre bry med det enn janus osv som jeg har

Skrevet

Heisann!

Vet ikke om jeg passerer som erfaren mor, men prøver meg alikevel.

Har ull-dilla, ikke noe ved siden eller over her..

Snuppa her er 12 mnd og vi har en ullfleece dress fra nøstebarn i str. 98/104 og den går fint ann å bruke nå. Litt stor, men ikke altfor stor.

Er kjempefornøyd, kan absolutt anbefales.

Bruker pysj derfra også og snuppeline er alltid passelig varm i senga :-)

Er ikke glad i "vanlig fleece".

Skrevet

er de fra nøstebarn store i størrelsen?

Skrevet

Min gutt er 78 cm og bruker 74/80, den begynner å bli knapp så den er helt normal i str..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...