Gå til innhold

Spørreundersøkelse: Hvor ofte har dere veid barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som kun har veid lillemann 3 ganger på 3 mnd?

Hvor ofte drar dere og veier på helsestasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lillegutt er 5 mnd, og jeg har veid han 5 ganger

Skrevet

4 mnd, og 4 ganger. Blir 5 nå på fredag :-) Vil h det i boka hans :-)

Skrevet

Jeg har kun veiet snuppa mi en gang utenom vanlig tid på helsestasjonen, og det gjorde jeg rett før jul da hun var 4 mnd, da var hun 7,2 kg og nå skal vi på 5 mnd kontroll i slutten av mnd og da rekner jeg med at hun er snart er 8 kg. Hun er begynnt og bli tung. Så lenge hun vokser og er blid og fornøyd er jeg ikke så opptatt av og veie og måle henne

Skrevet

Isack er snart 12 mnd. Og vi har veid han 19 ganger, med den første gangen han ble veid rett etter fødselen:)

Skrevet

Med veing ved fødsel har jeg veid snuppa 4 ganger, hun er nå 5,5 måneder. Veier henne kun ved de faste kontrollene på helsestasjonen. Ser at hun legger på seg og har det bra, så da er jeg aldri ellers der.

Skrevet

Jeg har veid en gang i mnd. har gjort det med de 2 første og synes det er greit og gjøre det samme med nr 3.

Skrevet

christina er 3 mnd og jeg har veid henne 7 ganger allerde.

liker og følge med jeg..:-)

Skrevet

Jeg veier ved de "obligatoriske" undersøkelsene. Han er 8 mnd og har blitt veid 4 ganger. I tillegg kommer veiingen ved fødsel og utskrivning fra sykehuset... Vi skal på helsestasjon i morgen, og jeg er kjempespent på hva lillegutt veier da!!

Skrevet

3 ganger på 3 mnd her og. ser jo at hun legger på seg :)

Skrevet

Veier en gang i måneden, så 9 ganger, skal veie i morgen igjen for nå er hun 10 mnd

Skrevet

Hun er 7 mnd og veid 4 ganger etter at vi kom hjem fra sykehuset. Kun de vanlige helsekontrollene. (det har jeg gjort med begge mine to.)

Skrevet

snuppa mi på 10 uker ble veid ved fødsel også veide de henne på sykehuset den dagen vi skulle hjem. Så ble hun veid på 3 ukers og 6 ukerskontroll og på 2 mnd kontrollen. Skal vi se, blir 5 ganger det. Men har aldri veid henne utenom de kontrollene vi har blitt innkalt til da.

Skrevet

Gutten min er 9 mnd og har blitt veid 14 ganger. Det pga gulsott og liten vektøkning i begynnelsen og rundt 8-9 mnd.

Skrevet

Martin er ett år og har blitt veid 19 ganger hittil. Skal på ettårskontroll i morgen da. Så det blir enda en gang.

Skrevet

veid mellom 10 og 13 ganger...

Skrevet

ehhh, og så er han 3 1/2 mnd, glemte det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...