Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg er juni-brud-er det noer der ute som har forslag til pynt i håret..vil itte ha slør,skjønner dere:::??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blomster eller perler er jo en klassiker. Så skal du vel ha en tiara.

Paljetter og diamanter går jo også ann.

Eller bare glitterspray, men det blir jo lett litt volsomt, så vær litt forsiktig med den.

Frisøren din har sikkert noen tips.

Siden du skal være sommerbrud kan det jo også være fint med sommerfugler, hvite sommerfugler for eksempel. Det kan du få kjøpt i hobby-butikker. Panduro, Hobby kjelleren o.l.

Skrevet

svar til Lille jente.. takk for gode tips-jeg tenkte på perler selv men tiara

er itte noe for meg gitt..men sommerfugler hadde jo itte vøri så dumt-siden jeg er veldig gla i dem..har i stua,på plantene mine..

Skrevet

Jeg skal gifte meg 23 juni vurderer å ha en liten krone, ikke tiara eller en tynn blomster krans..

Skrevet

Heller en tynn blomster krans skulle d stå....

Skrevet

Jeg vil være så naturlig på håret som jeg synes er mulig . Derfor velger jeg også bort slør og skal bare ha en smal , veldig enkel tiara. Jeg er forresten også juni brud :)

Alternativet mitt ville vært små blomster eller enkle spenner fra f.eks Glitter

Skrevet

Jeg ville heller ikke ha slør eller tiara da jeg giftet meg, det ble liksom ikke helt meg. Men noe pynt må man jo ha. Så jeg kjøpte sånne spiraler med steiner i som man kan "skru" inn i håret. Jeg kjøpte de der jeg kjøpte brudekjolen. De var veldig fine og kan plasseres inn i frisyren. Selve spiralene vises ikke, bare steinene.

Skrevet

Jeg hadde slike haarsnurrer i haaret jeg, med samme farge som kjolen min..Bedre enn tiara da de ikke detter ut og slipper aa passe paa hele tida..Helt enkle som jeg kjoepte paa accesorize

Skrevet

Skal også gifte meg i juni...og skal ikke ha slør, det er et slags slør på kjolen jeg skal ha....men skal ha et endeløst kjede m små perler på i håret...som vil henge litt rundt i håret og ned på ryggen.....

Det blir pent uten at det blir for voldsomt....skal ha en enkel chiffon kjole...og ikke øredobber eller kjede....kun ring som smykke.

Men er jo greit å ha en "rød tråd" mellom kjole, hårfargen din, buketten og hva du skal ha ellers av smykker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...