Gå til innhold

Symptomer


Mi nuska

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har opplevd at alle symptomene plutselig har forsvunnet, men at det likevell er liv der inne?

 

Jeg har ikke kjent noe på tre dager og er kjempenervøs for at det har gått galt. Jeg har ikke begynt å blø enda, men har forstått at det kan gå en stund før kroppen reagerer??

 

Jeg er nå 7+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg opplevde akkurat det samme ca i 9. uke. Alle de typiske "plagene" forsvant plutselig, og jeg ble kjempenervøs for at det skulle være noe galt. Var på første kontroll idag, og legen ville at jeg skulle ta en graviditetstest for å være helt sikker på graviditeten(!). Jeg kjente at jeg ble nervøs for at den plutselig skulle være negativ, men den var heldigvis ikke det da!:) håper det tyder på at det er helt normalt at symptomene plutselig kan forsvinne..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da. Det eneste symptomet som ikke forsvinner er kvalmen hos meg. Men jeg hadde hyppig vannlating og ømme/større bryster. Dette har forsvunnet.

 

Jeg anbefaler å ta en ultralyd, kanskje gynekologen din har det. Utrolig lettet etter at jeg tok det. For jeg trodde også det var noe galt hele tiden. Det slutter man kanskje ikke å tro....?

Jeg er 10+1

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...