Gå til innhold

Blødninger + smerter..


betty74

Anbefalte innlegg

Dette er kanskje ikke så lovende.. Har akkurat testet positivt, og nå blør jeg. Skulle ha mensen rundt omkring disse tider Blødningen ligner på mensen, men jeg har så fryktelig vondt i tillegg. Skikkelig mensenkramper. Forrige svangerskap blødde jeg omtrent på denne tiden, men ikke så mye som nå.. Kan det være abort på gang? Burde jeg gjøre noe? Har time hos legen på fredag, det kan vel vente til da?

 

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smerter er vel holdt for å ikke være et godt tegn (i komb m/blødninger), men jeg kjenner de som har hatt det også uten å miste...! Uansett, det er vel ikke spesielt mye legen kan gjøre fra eller til. Legg deg ned og slapp av mest mulig, krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har akkurat de samme problemene. Ikke så store smerter, men svake mensmerter som kommer og går. Var hos legen i går og dette er helt normalt. Det er også helt normalt å ha blødninger uten at noe er galt. Så det kan gå begge veier. Du skal leve som normalt og kan gjøre akkura hva du vil med hensyn til aktivitet. Det er ingenting vi kan gjøre fra eller til uansett. Hvis en har en spontan abort hadde det blitt det uansett uavhengig av om du hviler deg eller ikke, da er det noe galt. Men føler med deg, for jeg har det på samme måte. Og de som blør tror jeg opplever en større belastning med det hele enn andre som ikke blør og har smerter.

 

tulla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel ikke vanlig å blø så mye? spotting er jo en ting..men..nei nå skal ikke jeg skremme deg. men ringe legen kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...