Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Jeg er av den oppfatning at man ikke bør stole blindt på familien som barnepassere. Det er lett å gå i fellen med at det er hans eller hennes foreldre og nær slekt som er tryggest.Man bør ikke for enhver pris bruke familien som barnevakt,KUN for at de er familie,og KUN for at det er dems ønske. Å ha en barnepasser går på PERSONEN og tilliten. Det er ikke en selvfølge at besteforeldre skal kunne passe barna. Selv om de var greie foreldre,betyr ikke at de er like bra besteforeldre! Og tenk på de som ikke hadde greie foreldre,men tror at de er blitt bedre som besteforeldre! Jeg bruker også familie som barnepassere,men ikke alle. Synes det er viktig å være nøye på hvem det er,så alle er tryggest mulig. Vil bare understreke at vi foreldre ikke må stole blindt på familie.Det er jo ofte at det er da ting skjer med barna. Jeg har ikke opplevd det,men man blir skremt av å høre om ting i media og at barna ikke tør å si hvordan de blir behandlet. Vil ikke provosere med dette innlegget,synes bare at dette er noe av det viktigste i verden:Hvem som passer barna våre.
Mammaogdu Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Helt enig med deg!! Ville bare si at det er godt å lese at det er flere som "tenker seg om" selv om det er snakk om familie. Hos oss får ikke alle i familienlov til å passe:-)
Luni og go'gutten =) Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Jeg har ikke hatt behov for barnevakt ennå, men når den dagen kommer så er det langt fra alle i familien som får være det.. To av dem er faktisk mine egne foreldre! Litt forståelig da, mor finnes ikke interessert i oss og far er alkoholiker (de er skilt). Så her blir det svigers og ev noen tanter som får lov.
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 Skriver under på den! Kuttet all kontakt med moren min for 4 år siden fordi jeg fant ut at hun hadde slått datteren min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå