Gå til innhold

Dere som har små babyer som sover natten igjennom..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere gjort noe for det eller er dere bare dritheldige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som har det MÅ være dritheldig :-)

Skrevet

min får mme så det er nok mye av grunnen,men lillemann på 8 uker sover fra 20-20.30 tilva 06.00 om moringen,får litt melk og sover igjen til 0900 ca!

Utrolig deilig,men han er et lite sovedyr og da;)

Skrevet

Her sov hun 12 timer fra hun var 2mnd. er 8 nå og sover like herlig. Ikke gjort noe spesielt. Bader hver kveld,mat,natta og mørkt.

Skrevet

Min sover natta gjennom og har gjort det lenge nå. Da vi kom hjem fra sykehuset, så hadde vi en mating i løpet av natten og det var det. Holdt vel på med det i max 2 mnd og deretter var det natta fra 7 til 7. Nå er hun 6 mnd, legger seg mellom 7og 8, sover til ca 8, får litt mat og sover til mellom 10 og 11. Tror nok det er en kombinasjon av rolig baby som ikke har vondt noe sted, som er utrolig tolmodig, har godt soverhjerte, gode vaner, faste rutiner og rolige foreldre.

Skrevet

Jenta vår sover alt fra 7- 8 timer hver natt. Har ikke gjort noe spesielt. Får siste måltid mellom 22 - 23 og sover til 7 - 9.

Skrevet

min sover fra ti om kvelden til 11 neste morgen;) han er 3 mnd

Skrevet

Jeg har nok vært kjempe heldig, junior sover fra kl 23, til 08, får litt pupp, så sover han gjerne til ti, halv elleve. Han begynnte først å sove natten igjennom når han fikk morsmelk erstattning på flaske før han la seg om kvelden.

Skrevet

Min har fått bare mm, men har likevel sovet natta igjennom uten mat fra han var 2-3 uker gammel. Vi gjorde ikke noe annet enn å legge ham i en annen seng og på et annet rom enn på dagtid fra første kveld. Prøvde å lage kveldsrutiner med en gang. Men jeg tror ikke at det er det som er grunnen. Han var bare innstilt på å sove. Ga så mye mm jeg kunne få i ham på dagen, da, man det gjør vel alle. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...