nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 heihei! var inne og titta på hjemmesiden deres! så utrolig søt teodor er da =) la merke til serviettene dere hadde i dåpen. hvor bestillte du de fra? er du fornøyd? klem fra
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Takk for det *hihi* Ble kjempefornøyd med serviettene, brukte de bare under middagen, da var vi 20 stk. Er jo litt dyre... Bestilte fra http://www.dittkort.no/produkter/dap.htm Kjempebra service, tar kontakt via mail Ta en titt på siden! Klem fra oss
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2007 jeg har bestillt fra noespesielt.no. men dine lignet så veldig på de jeg skal ha, og nå sitter jeg her og venter på de da..... så jeg hadde jo håpet at du hadde bestillt derfra, og visste hvor lang tid det tok ogsånn vi er 19, og minstebestilling er 20, så det passet jo fint =) men de kostet jo 8 kr stk... kanskje ikke det man gjør hvis man har 50 gjester...
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Tror de var litt billigere der jeg bestilte... Hmmm.... Husker ikke helt, virker som det er sååå lenge siden Brukte vanlige blå servietter til kaffen, da var vi over 40 stk. Hadde blitt en liten formue i servietter Var morsomt med de serviettene, middagsgjestene tok vare på dem og tok dem med seg hjem Vet ikke om det vises på bildene, men jeg la en vanlig blå serviett under de spesialbestilte
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2007 skjønner, for når man har betalt en liten formue for disse serviettene, så vil man jo helst ikke at de skal brukes... =) har kjøpt store, hvite servietter i tillegg til de rosa jeg skal ha. hadde jo egentlig ikke tenkt å ha fargeservietter, men når jeg fant disse, så måtte jeg bare..... er vel egentlig alt dilldallet man bare MÅ ha som blir dyrt... har du noen tips om hva jeg må/ikke må i forhold til dåpen? begynner å bli en smule stresset her, ja!
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 Gikk jo helt amok med Teodor sin dåp Vi hadde dåpen hjemme hos Teodor sine oldeforeldre, de har en gammel, nydelig gård med helt nydelig beliggenhet ved skogen og vannet Hadde kjempefint vær den dagen, hadde kaffen og kakene ute Vi hadde blomster, som svigermor laget oppsatser av Blå pynt og blå lys... Bordkortene og serviettene utgjorde mye av pynten syns nå jeg Du ser på bildene hvordan vi hadde det i allefall Vi hadde koldtbord, og masse kaker etterpå Det ble en utrolig vellykket dag, og det var så gøy å gjøre alt klart på forhånd !
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. januar 2007 nå har jeg fått serviettene mine!!!! de var kjempesøte =) ligger på albumet mitt hvis du vil se =) starta så vidt å lage mat, jeg... sekt kjøttboller og sånn som jeg kan fryse ned og ta opp lørdag formiddag. men vi skal ha mye enkel mat, så det tror jeg går greit... og det som skal være varmt varmer jeg opp mens vi tar bilder... til pynt skal vi ha rødvinsglass (sånne store "puppeglass") opp ned, med en lyserosa blomst under, og ett stort rosa kulelys på toppen. så det blir ganske enkelt her... også blir det sikkert en eller to buketter og ett par orkideer. skal ha hvite duker på bordet, da =) nå gledergruer jeg meg... men dette går fint =) har en hel uke igjen......
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #8 Skrevet 13. januar 2007 Herregud så nydelige de var !!! Så flotte !! Tenker det blir kjempefint ! Så fine bilder du har på albumsidene ! Det blir nok en kjempefin dåpsdag, bare vent å se ! Ta masse bilder da ! Er det kirkedåp eller navnefest da?
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. januar 2007 Tusen takk =) jeg skal ta masse bilder, også skal jeg legge de ut på hjemmesiden min. men jeg er en av de "pysene" som har satt på passord, jeg, etter alt tullet med stjålne bilder og sånn.... men jeg kan sende deg pm med adresse og passord hvis du vil se? dåpen skal være i kirken. det skal være prensentasjonsgudstjeneste for årets konfirmanter og dåp samtidig. det er oss og en annen liten jente (der moren jobber på jobben til mamma...) som skal døpes. jeg synes det er skikkelig gøy at det er konfirmanter der, for jeg var konfirmantleder der i mange år, og kjenner de fleste ungdommene og presten ganske godt... gleder meg masse til det, og han presten er også veldig ungdommelig og småbarnspappa, så det er aldri kjedelig på gudstjenestene hans heller (han hadde den på nrk på julaften). skjønner egentlig ikke hvorfor jeg stresser sånn, men jeg vil jo at alt skal være perfekt, også har jeg aldri hatt 19 personer til lunch før heller, så jeg vil jo gjerne vise at jeg kan få det til jeg også =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå