Gå til innhold

...tung nå....!


Tirilill

Anbefalte innlegg

Det kjennes ut som jeg legger på meg 10 kg for hver dag...er blitt så sinnsykt tung i rompa. Treg og tung....framtung....og baktung på samme tid!

Er fryktelig ubalanser i humøret mitt også. Kan gå fra å være veldig fornøyd og glad til nærmest og griner og av...faktisk føle meg skikkelig deppa og ha vondt i inni meg. Er litt små amper og har kort lunte...drepte en pannekake som jeg prøvdeå steke, men som bare røk hele tida...da tok mannen min over stekinga!

Jeg sover noe helt sinnsykt mye...lenger og lenger for hver dag...10, 11, 11 30 og idag 1330!!! herregud og jeg legger meg til helt vanlig tid kl 23-24 hver kveld. Er oppe noen turer å tisser, men ikke noe mer enn før...

Jeg holder vel på å bli gal...antagelig!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe... Sier bare en ting jeg, nyt det så lenge du kan. Å da mener jeg det å sove lenge selvfølgelig. Er ikke greit den siste tida. Jeg har det også slik, men i tillegg så har jeg en sønn som har som sport (føler jeg) å vekke mamma gry tidlig om morgenen. I mårest våknet han klokka 5. Hmf...

 

Vi får lide i felleskap... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff...kjedelig sport igrunn..kanskje han også har sommerfulgler imagen fordi han skal bli storebror..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner meg godt igjen her:) håper vi ikke blir gale at det bare er vanlig utålmodighet...er lei av alle som skal spørre om det skjer noe,har ikke term før 18 men likevel maser alle nå..gubben tenker ikke på annet og skjekker bilen hver kveld sånn i tilfelle vi skal kjøre i løpet av natta,moren min sitter klar hver natt og venter på tfl (eldstemann skal dit når vi reiser på sykehuset)..

har så mye vann i kroppen at jeg sikkert kan fylle ett offentlig bad..

nei vi får bare krysse fingre og ben i håp om at det snart er vår tur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehe...vi er sikkert arti å være sammen med om dagen...

Mannen min er å urolig..han trudde jo at babyen skulle komme i desember han da!

fordelen med at det ikke har skjedd noe enda er at jeg sikkert rekker å bli ferdig med den utrolig søte froske drakta som jeg driver å strikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ekstremt slitsomt ja...Å som ikke d var nok så fikk jeg beskjed på kontroll om at jeg har lav blodprosent. Hb lå på 9,7 i dag. Er svimmel å kvalm... ÅÅÅÅÅÅÅÅ GUUUUUUUUUD kan ikke den ungen komme snart... Har ikke termin før den 28 jeg da, men gud så lei jeg er... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ikke være enkelt nei...Man begynner å vente så fælt når alle andre føder rundt en!! Slutt å fød!!! Jeg vil føde!!!! aaarg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...