Gå til innhold

ULYKKELI!!! HJELP!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter fødselen har sexlysten min vært like bra som før:)

Men samboeren min vil nesten aldrig ha sex lenger..Har prøvd å prate mye med han, men han vil ikke si hvorfor (sier han ikke vet selv)

Hva er det som skjer???? det er 1 år siden vi fikk vårt første barn.

Og han har fått masse oppmerksomhet fra meg, og jeg gir uttrykk for at jeg har lyst på han..men men..

Tenker så klart automatisk at han har noen andre, eller at han ikke vil være i forholdet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åpenlyst han får seg på si.... hvilket mannfolk vil ALDRI ha sex?!

nånei du her er det ugler i mosen.,

Skrevet

hei, hvis mannen min føler at jeg maser for mye om sex så vil han ikke.. så i perioder hvor han aviser meg, pleier jeg å slutte å prøve og heller "leke litt deilig". Rart med det men det kan fort bli litt mere atraktivt med sex hvis de må kjempe litt for det.. Hvis jeg istede begynner å spørre han ut om hva som er galt osv.. blir det bare verre. dumt det skal være sånn, mulig han bare trenger å bli ignorert litt..

Synes ikke du skal ta det som en selvfølge at han er utro kan være mye annet... stress, jobben, at han blir druknet i oppmerksomhet og sex mas... osv..

Lykketil!!!

Skrevet

Prøv å snakk med han om det.

det er mye forskjellig som kan gjøre at man mister sexlysten... også for menn.

Karnsje han har problemer på jobben, er veldig sliten for tiden. Eller annet.

For å finne ut av det må dere ihvertfall snakke sammen om det.

Skrevet

å snakke om det er litt kvinne måten å løse det på... og fungerer selvfølgelig på noen menn. men på mange (min inkludert) fungerer det dårlig da blir det bare enda mer mas fra meg som han ikke trenger. Jeg kjenner ikke din mann, men med min mann hadde det nok fungert best å ikke gi så mye kos og ikke prøve å få sex. og ihvertfall ikke mase om hva er galt osv.. som sagt lek litt deilig... prøv det se om det fungerer hvis ikke kan du jo prøve å snakke om det igjen.. gi det tid og gi han muligheten til å savne sex og kos...

Skrevet

"åpenlyst han får seg på si.... hvilket mannfolk vil ALDRI ha sex?!

nånei du her er det ugler i mosen.,"

dårlig og av deg og si.. hjelper henne ikke så mye akuratt? og bare til orientering, "hvem kvinnfolk vil ALDRI ha sex?!" nettopp.

men jeg tror nokk denne

"stress, jobben, at han blir druknet i oppmerksomhet og sex mas... osv.. `" dekker ganske bra... snakk med han og lek litt deilig=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...