♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 etter at mensen kom som forventet seint julaften. Har "kost" meg i kjelleren med mange synes-synd-på-meg-selv-tanker, men nå er jeg tilbake i første etasje hos dere! Det verste oppe i det hele er at jeg ikke har noen å dele frustrasjonen med ettersom ingen omkring oss vet at vi er prøvere... men der er vi vel flere menre jeg å ha lest her inne? Nå har jeg hatt EL etter min første Pergotime kur (enkel), og er spent på hva blodprøven på dag 22-24 viser. Noen som har erfaringer med Pergo? Må en gå på det lenge før det "virker"? Klem fra en mer optimistisk
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Hjertelig velkommen, her er vi mange med samme mål og det er godt å dele tanker og følelser med likesinnede. Jeg har ingen erfaring med Pergo, håper noen andre kan hjelpe deg.
skifer Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Hei gammelp)røver:) Kos å se deg igjen,jeg fikk også et forsinket tantebesøk i Jula,men det var greit på en måte siden jeg hadde en sa 30 nov så har vel kroppen godt av den pausen. Pleier ikke å snakke om prøvinga vår vi heller nei ,men et par stk vet vi prøver,har gått lang tid nå så deilig å slippe å bli mast på om det snart skjer noe..vondt nok som det er.. Men akkurat nå er jeg optimistisk igjen da,har hatt el og tester vel om en ti dagers tid eller noe sånt. Kanskje blir det oktoberbaby på oss alikevel,bare et år senere enn den vi først ventet..
skifer Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Ang pergo: så lenge du får el av det betyr det at det virker,mao så har det virket nå. Om du blir gravid eller ikke kommer an på tilfeldighetene akkurat som de som har el uten pergo.el er el;) Lykke til..
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Det er bra du har funnet veien opp fra kjelleren gammel (p)røver Da er det bare å sette alle kluter til igjen. Lykke til med pergo og greier
chianti70 Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 Kjenner alt for godt til den kjelleren. Jeg gikk også dit på julaften og venter tanta igjen allerede til neste onsdag. Det skal vel litt til for at ikke tanta kommer da også, for vi rakk bare en gang denne el'en. Kanskje det holdt - ikke vet jeg. Har ikke peiling på pergo, men skjer det ikke noe snart skal jeg jammen finne ut hva det er. Vi håper på et fruktbart 2007 ikke sant? Klem tilbake
nungo Skrevet 10. januar 2007 #7 Skrevet 10. januar 2007 Godt at se at du er på banen igjen :-) Den kjelleren er vi nok flere som har besøkt, men det går greit, så lenge vi passer på å komme oss opp igjen! Vi er heller ikke direkte åpne prøvere, men flere vet at jeg har hatt 2 ufrivillige aborter det siste året, så de skjønner jo at vi prøver. Etter den siste ble jeg veldig syk så til de somv et har vi signalisert at vi holder pause til jeg er på høykant igjen (har vært det en stund nå da). Men jeg tror også at ingen tør spørre pga abortene. Har ikke selv erfaring med pergo, men mener det er flere av de som har lykeks det siste året her fra dette fora, som har brukt pergo. Lykke til; vi venter med deg!
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 11. januar 2007 #8 Skrevet 11. januar 2007 Hallo gammel (p)røver! Det er bra du er tilbake her, slik at du har noen å dele din frustrasjon med. Det er ikke så mange å dele prøveperiodene med ellers. Jeg hadde jo en SA i nov. og de som visste jeg var gravid har vel skjønt tegninga, men det blir ikke snakka om, og ikke føler jeg for å ta det opp heller egentlig... Her derimot er det mange som skjønner, og med felles mål og motgang, kan man dele glede og frustrasjon og få forståelse for det, igrunnen ganske fint.
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. januar 2007 TUSEN takk for deres varmende og forstående ord! Det er godt å se at vi er flere som "sliter" og som trenger hverandre! Denne pp har jeg gitt litt blaffen i hva jeg ikke burde spise og drikke for å bli gravid, for da kan jeg i det minste skylde på det når tanta kommer igjen ;-)! Stå på, prøvere! Vi skal klare det :-)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå