SommerBris Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Jeg har vært å tittet litt... Men ingen av de som har sakt pang enda... Det er jo moro å prøve, samtidig som jeg skulle ønske jeg fant den snart. Hvordan ligger dere ann i løypa? Dere som har funnet kjole, merket dere at den kjolen dere kjøpte var den som var den riktige? Er så redd for å kjøpe noe jeg vil angre på? Dere som ikke har funnet kjole... Lenge igjen til dere skal gifte dere?
SommerBris Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. januar 2007 bryllupskjole hørtes teit ut.. Mente brudekjole, hehe
soliii m jente & gutt Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Hei! Jeg har funnet drømmekjolen!!!!!!!!!!!!!!! Jeg drev å prøvde og prøvde kjoler men ingen som sa pang, ble så lei at jeg ville gå hjem, så fant hun en siste kjole, syns ikke den så særlig fin ut når hun viste den, men tok no den på. OG PANG det var den rette!!! hi hi hi!!! så du vet når den rette kjolen er på!! bare vent og se..og prøv å vær tolmodig..noe jeg slet veldig med!!!!!!!!
♥Snulder Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Har ikke prøvd en eneste kjole enda jeg! Men skal en tur til København i helga, så jeg tenkte jeg skulle ta en runde der:) Vi gifter oss i august.
Maibabyventes Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Fant den på nettet for ei uke siden...og den koster 16500,- og har 4 mnds.bestillingstid. Så jeg får jo ikke prøvd den en gang da. Men det er kanskje like greit, for 16500 det har ikke jeg råd til..
Lille jente Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 Den første kjolen jeg hadde på meg følte jeg meg som en dronning i. Prøvde mange kjoler etterpå, men følte ikke det samme for de. Skal igjen å prøve kjoler lørdag 20.jan. Gleder meg veldig. Viss jeg ikke finner noen der, velger jeg den første. Er bare så redd for at det skal føles feil når jeg tar den på meg igjen. Det er utrolig vanskelig å velge. Har rett og slett et luxus problem!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #7 Skrevet 11. januar 2007 På qxl er det noen som syr etter bilder.Så der kan du få samme kjolen til under 4000
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå