brumlemor Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Er det kun østlendinger her, eller og fra andre kanter av landet? Selv er jeg fra Bergen
TORO-husmor Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Jeg er trønder. Bor på landet, men har Trondheim en kort kjøretur unna.
Karomamma Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Sørlending, men bor i Oslo. Tror det er flere her fra Bergen altså
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #8 Skrevet 10. januar 2007 Jeg er trønder. Bor på landet, men har Trondheim en kort kjøretur unna. He, he!
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #9 Skrevet 10. januar 2007 Men hvor jeg kommer FRA? ... Værdal`n. En gang verdaling, alltid verdaling!
TORO-husmor Skrevet 10. januar 2007 #10 Skrevet 10. januar 2007 Er du en av disse lottomillionærene? -Eller er du som oss andre millionærer? ;-)
Superlis Skrevet 10. januar 2007 #12 Skrevet 10. januar 2007 Er fra nord i landet,men bor nå en liten kjøretur fra Bergen:)
Little Miss Naughty Skrevet 11. januar 2007 #15 Skrevet 11. januar 2007 Kommer fra Oslo men bor i Tromsø.
Maud Skrevet 11. januar 2007 #16 Skrevet 11. januar 2007 Jeg er egentlig fra Romerike, men har bodd lenge i Oslo. Østlending fra innerst til ytterst...
♥Snulder Skrevet 11. januar 2007 #17 Skrevet 11. januar 2007 Jeg er i fra og bor på Øvre Romerike i Akershus:)
mammaTiL4gutter Skrevet 11. januar 2007 #18 Skrevet 11. januar 2007 Rissa... Fosen-sia av Trondheimsfjorden
dritgrei hei hei! Skrevet 11. januar 2007 #19 Skrevet 11. januar 2007 født i nord, vokst opp i øst og er bosatt i vest også gikk jeg på folkehøgskole i sør og har familie midt på..... en allrounder, er det ok? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå