Gå til innhold

Hvor mye brukte dere på utstyr til førstemann??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i full gang med å handle inn utstyr til den lillle kommer. Det er vår første, så det blir endel. Jeg kommer til å kjøpe det meste nytt, men prøver selvfølgelig å lete opp litt kampanjer og kjøpe på salg. Er det noen som har en ca oversikt over hvor mye alt kommer på? Kjempegla for mange svar.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi brukt ca 16000 vi,men da kjøpt vi alt nytt,vogn,bilstol,seng,stellebord osv..kjøpt masse klær sjøl åsså,huske d va mang som sa,"dokker må itj kjøp så my klær,for dokker kjæm t å få MASSE"...jeje,fikk lite å itjnå,så d slo helt feil her ihvertfall:-)

Skrevet

Tror det varierer VELDIG hvor mye alt kommer på tilsammen. Man får f.eks. stellebord fra et par hundre til et par tusen, en vogn kan man kjøpe for en tusenlapp eller åtte, osv.. Og så er det jo alle tingene som mange mener er helt nødvendig, men som ikke er det for alle, som reiseseng og bleiebøtte.

Skrevet

Vil man virkelig prøve å regne ut det???????? Jeg var shoppinggal med nr. 1 - vil helst ikke vite hva jeg brukte.

Ser ut som om sykdommen har kommet tilbake...shoppoholiker min baby skal ha alt det beste --uff!

Skrevet

Her er ihvertfall det jeg har kjøpt/skal kjøpe:

Seng kr 0 (arvet)

Bilstol Graco 1600 (på salg)

Vogn 5500

Bleiebøtte 400

Stellekommode 1600

Stol kr 0 (arvet)

Dyner/madrasser ca kr 500 (har noe fra før)

Klær ca 500 (har arvet noe også)

Håndklær ca 400

Babycall 1000

Diverse andre ting ca 1000 kr

Har jeg glemt noe?? Er ihvertfall oppe i 12 500 så langt...

Skrevet

Tja, en 10-12.000,- tenker jeg.

Kjøpte det meste nytt da, bortsett fra Voksiposen.

Denne gangen får også tusenlappene bein å gå på siden vogna fra sist er solgt og bilstolene er mer enn 5 år gamle, men ellers har vi det meste fra sist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...