Gå til innhold

Er det mulig å kjenne noe så tidlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om det er mulig å ha symptomer på at man er gravid bare en liten uke etter eggløsning? Jeg synes så bestemt at puppene er større og fastere enn ellers.... Det er jo over en uke til jeg kan teste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok sikkert mulig å ha symptomer så tidlig ja, men jeg må bare si at jeg har hatt det slik de fleste ganger ca en uke etter el...

Ikke for at du skal miste motet, og jeg håper selvfølgelig at du har en liten huleboer der inne, men det er slik min erfaring er.

Lykke til :)

Skrevet

Det er jo de som mener at kjenner selve befruktningen, så da er det vel også godt mulig at du kan kjenen symtomer allerde en uke eeter El. Kroppen begynenr jo å prdosere hormonen med en gang, så om du er sensitiv for de, så vil jeg tro du kan kjenne det. MEN som Smugs skriver har jeg også erfaring med at gravid-symptomer og menssymptomer likner hverandre til forveksling, så jeg stoler ikke på noe annet enn en positiv test :-)

Det hadde dog vært SVÆRT koselig om du var gravid, da :-) årets første i så fall på denne siden!

Skrevet

Det tror jeg er fullt mulig, jeg har selv kjent symtomer veldig tidlig, men som de andre her poengterer, det er ikke lett å skille disse symtomene fra hverandre. Jeg håper du får deg en riktig gledelig nyhet om vel en uke...

Skrevet

Takk for svar.... det var kanskje bare ønsketenkning. Selv om jeg har tenkt at vi nå bare skal se hvordan det går, og at jeg ikke må bli så opphengt i dette, det kan jo ta tid, hvis det overhodet blir noe. Og så klarer jeg ikke å la være å telle dager, tenke på det, søke på nettet, vente utålmodig. Urrgh... dette er så pyton! Og i helgen skal jeg på fest, har kommet til at det er liten grunn til å avstå fra alkohol når jeg ikke vet noenting!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...