Gå til innhold

hei, jeg er ny her

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en gutt på 5 mnd og koser meg hjemme. Kan noen gi meg en kort innføring i hvordan dette her fungerer?

Er forrestebn ung dame ppå snart 40!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen skal du være! Og det ser da ut for at du har skjønt hvordan det fungerer når du allerede har greid å skrive et innlegg ;-))

Her er vi en herlig gjeng med mer eller mindre modne damer (moden i erfaring men ikke nødvendigvis i sinn&alder..) som har det veldig hyggelig sammen. Enkelte dager kan det virkelig gå varmt her inne - andre dager er det litt roligere, men tror de fleste av oss har blitt litt sånn at vi må sjekke innom i løpet av dagen for å se hvordan de går med "gjengen"!

Skrevet

Hei og velkommen hit til oss:-)

Det fungerer slik:

Her er du deg selv, du skriver og mener det du vil, vi støtter og ler og gråter og løser verdensproblemer - sammen alle sammen;-))

Og vi er rause, snille og varme. Er det noe du er veldig uenig i, så si det gjerne, eller hopp elegant over akkurat det innlegget. Her gjelder vel igrunn Kardemommeloven:-))

Skrevet

Du skal ikke plage andre

du skal være grei og snill

og forøvrig kan du gjøre som du vil!

Trallalalalala

Kardemommeloven ja, Attpåklatten - den er vel veldig beskrivende på hvordan vi har det her inne!:-)

Og velkommen hit til alle nye!

:o)

Skrevet

Det er vel beskrevet nokså greit over..her er det bare snille og greie damer:) Velkommen hit!!!

Skrevet

hei og velkommen til kos og hygge,

her vi alle både glade og trygge

ingen skal slå deg, og gjør de det,

da får de mange å hamle opp med.

Skrevet

Oi, jeg har visst helt glemt å ønske velkommen!

Så da gjør jeg det nå: VELKOMMEN :)

(fint dikt fra dritgrei fikk du også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...