brumlemor Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 har en gutt på 5 mnd og koser meg hjemme. Kan noen gi meg en kort innføring i hvordan dette her fungerer? Er forrestebn ung dame ppå snart 40!
Gummelillan Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Velkommen skal du være! Og det ser da ut for at du har skjønt hvordan det fungerer når du allerede har greid å skrive et innlegg ;-)) Her er vi en herlig gjeng med mer eller mindre modne damer (moden i erfaring men ikke nødvendigvis i sinn&alder..) som har det veldig hyggelig sammen. Enkelte dager kan det virkelig gå varmt her inne - andre dager er det litt roligere, men tror de fleste av oss har blitt litt sånn at vi må sjekke innom i løpet av dagen for å se hvordan de går med "gjengen"!
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 velkommen hit =) her er det toppers å være =0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Hei og velkommen hit til oss:-) Det fungerer slik: Her er du deg selv, du skriver og mener det du vil, vi støtter og ler og gråter og løser verdensproblemer - sammen alle sammen;-)) Og vi er rause, snille og varme. Er det noe du er veldig uenig i, så si det gjerne, eller hopp elegant over akkurat det innlegget. Her gjelder vel igrunn Kardemommeloven:-))
Urtete Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Du skal ikke plage andre du skal være grei og snill og forøvrig kan du gjøre som du vil! Trallalalalala Kardemommeloven ja, Attpåklatten - den er vel veldig beskrivende på hvordan vi har det her inne!:-) Og velkommen hit til alle nye! )
Superlis Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 Det er vel beskrevet nokså greit over..her er det bare snille og greie damer:) Velkommen hit!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 11. januar 2007 #7 Skrevet 11. januar 2007 hei og velkommen til kos og hygge, her vi alle både glade og trygge ingen skal slå deg, og gjør de det, da får de mange å hamle opp med.
Karomamma Skrevet 11. januar 2007 #8 Skrevet 11. januar 2007 Oi, jeg har visst helt glemt å ønske velkommen! Så da gjør jeg det nå: VELKOMMEN (fint dikt fra dritgrei fikk du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå