Blablabla Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Er gravid med nummer tre (skrev et innlegg om utro barnefar), synes ikke jeg paser inn på Bim..da jeg har vært gravid før for å si det sånn. Har to nydlige jenter, og skal ha nummer tre til sommern.. Ellers, er 35, jobber fullt og fortsatt gift... Synes alle her inne virker reflekterte og "modne", tror den erfaringen man får med årene er verdifull...også for ungene. Magen vokser og jeg gleder meg til lysere dager!
Gummelillan Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Klart du kan! Gratulerer med voksende mave og at du fant ut av ting mht mannen. Her er vi en herlig jeng med modne damer i alle aldre (tror spennet er fra 29 - 45... ) som ler, diskuterer og har det fint sammen. Sjekk presentasjonstråden som ligger ganske høyt oppe så blir du raskt "kjent" med oss ;-)
Urtete Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Hei og velkommen hit! Her kan vi le, gråte, diskutere, være uhøytidelige, fnisete, alvorlige, lykkelige, triste..... Kort sagt: Her kan vi være oss selv alle sammen. :-)
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 heisann =) velkommen hit.er fryktelig trivelig her inne.helt perfekt for (U)modne jenter.kos deg med magen.snart er det vår,og greier.det blir toppers =0)
fru <3 Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Velkommen hit skal du være!! Her er det så koselig atte; stor takhøyde og romslige jenter, med mye livserfaring.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. januar 2007 #7 Skrevet 10. januar 2007 Velkommen skal du være! Godt å høre at det er lysere dager for deg og jeg er helt enig med deg i at den erfaringen man får med årene er verdifull, for både små og store...:-))
phantomet Skrevet 10. januar 2007 #9 Skrevet 10. januar 2007 Hyggelig at du vil tilbringe tid sammen med oss her på "modne". Her er en gjeng snille, omsorgsfulle, humoristiske, oppegående og engasjerte damer. Og det fine er at man bidrar med den intensitet og mengde som man selv ønsker. Faren er avhengighet, eller det å gå glipp av noe en dag man ikke er her...*huff og huff*
Superlis Skrevet 10. januar 2007 #10 Skrevet 10. januar 2007 Velkommen skal du være!! Godt å høre at du har det fint med magen din:)
dritgrei hei hei! Skrevet 11. januar 2007 #11 Skrevet 11. januar 2007 hei og velkommen skal du være! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå