Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 hvordan gikk det, tenkte for barnets skyld!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Nei, det er en grunn til at vi er ekser. Ønsker ikke å ødelegge en ferie eller annen koselig feiring med laber stemning. Barna får det bedre med en spurdlende mamma eller pappa hver for seg
znuppeline Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Nei, det kunne ikke falt meg inn - men jeg beundrer de som klarer det. Det er selvfølgelig det aller beste for barna om slikt kan gjennomføres!
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Nei, men jeg har to ekser som skal reise på ferie sammen i år med sine respektive deler av ungeflokken min hehehe Tror ikke mange vil reise på ferie med ekser. Som en annen sa; det er en grunn til at vi er ekser :-)
AneB Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Snuppa vår er bare 3 mndr, så det har ikke vært så sktuelt ennå Men vi begge håper og tror at vi kommer til å gjøre det. Mulig det endrer seg hvis/når en av oss får ny kjæreste...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 hei vi har et vennepar som gikk fra hverandre. første sommeren etter bruddet dro de på ferie sammen for datterens skyld. dette angret de på i ettertid: datteren så hvor lykkelige de kunne være som familie og gikk igjenom en ny vanskelig "sorg" da hun skjønte at dette kun var for disse dagene.
camilla^ Skrevet 10. januar 2007 #7 Skrevet 10. januar 2007 Vi sitter og leker litt med tanken på en "felles" liten ferie her. Nå er det snakk om noen dager i dyreparken bare, så det ikke langt unna og lenge. Hun eldste har veldig lyst til det, så jeg har drøftet det med min ex. Så det ser ut til å gå.Det blir med min og min ex nye kjærester. På den måten kan vi dele ungene litt, og de få oss litt for dem selv. Men jeg kan ikke tenke meg å dra på ferie lenge, og langt av sted sammen med min ex. Korte små turer. Må prøve å bevare den tonen vi har sammen alle fire. Ser ungene koser seg stort når vi er sammen alle sammen. Så må passe på så vi ikke går hverandre på nervene....
Andrea05 Skrevet 10. januar 2007 #8 Skrevet 10. januar 2007 tror nok ikke jeg hadde tatt med eks på ferie nei. å herregud for ett syn ) ferie, da skal man kose seg da.. bedre og ta hver vår ferie med barnet da...
PirimittmittMarion Skrevet 11. januar 2007 #9 Skrevet 11. januar 2007 Vi er på ferie sammen hver sommer vi, men ikke bare vi to og barna for det hadde blitt krig. Vi drar på hytta sammen foreldrene hans og det går kjempebra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå