Gå til innhold

eg e so dååååårli


Torill-83

Anbefalte innlegg

so går eg no er og brekker meg og spyr. Kan ikkje nærma meg kjøkkenet for der er ei lukt som kun eg legger merke til, og den tåler eg ikkje!! Dette hadde eg gløymt frå forrige svangerskap.. korleis er formen dekas? mange som er dårlige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, huff, føler med deg.. Kvalme og oppkast e no dritt!!

Er du langt på vei? I mitt første svangeskap gikk æ rundt og var konstant kvalm, men det hjalp litt med kvalmestillende stikkpiller og spise jevnt og trutt. Hvis jeg ble bare bittelitt sulten så var f**nskapet løs igjen, da kunne æ spy og spy til æ hadde null krefter igjen.

 

Foreløpig har jeg vært heldig, null kvalme og ingen andre spesielle symptoner (men så er jeg bare 5+1 på vei) Kanskje bittelitt hissig er jeg blitt, hormonene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du,

off, høres ikke bra ut! men er jo positivt at du har mange sympt da på at det skjer noe inni deg! :)

 

Er du langt på vei?

Kun litt over 4uker på vei tror jeg, så lite/ingen sympt, foruten ømme bryst.

 

Lykke til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Torill !

 

Jeg er også avsindig kvalm. Stort sett hele døgnet og jeg tror ikke jeg hadde det slik ved forrige svangerskap. Prøver å spise lite, men føler i perioder jeg nesten får klaustrofobi ved å være så kvalm. Og jeg som hadde gleder meg slik til å gå gravid!! I

 

Lykke til videre... Når har du termin ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...