vipa67 Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Vi ska ha 15 gjester,halvparten mannfolk..så har jeg bestilt snitter..da er det beregnet 5snitter pr.sty..men jeg syns det høres lite ut..eller ka syns dere??
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Jeg synes kanskje det er litt lite? I min familie er det mange storspisere - jeg er ofte den værste og kan spise MANGE snitter!!!! Ville beregnet 7 på hver, så har dere til frokost også! Bedre med for mye enn for lite sier nå jeg. og selv om nicket mitt sier Big Mama gjalt altså det da jeg var høygravid, nå er jeg normal mama, men ganske så sulten for det!!!! hihi :-)
vipa67 Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2007 Takk for svaret,Big Mama!!he he,,jeg også sier om meg selv big mama..og jeg er itte stor selv om jeg nå etter fødslen,ikke har klart å gå ned så mye (O";)jeg trur jeg bestiller litt til..takk ska du ha!!
mayen20 Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 jeg har hørt at 5 er normalt, men her har vi og en del storspisere... så vi tenkte å lage karbonadesmørbrød i tillegg, eller en panne lapskaus eller noe... slik at det er noe mettende og... blir jo ganske dyrt å bestille 7 snitter til hver når de koster 15-20kr per stk... Vi skal være 26 stk, og er ikke akkurat rike hehe så vi skal iallefall lage litt av maten selv, og kakene skal eg lage (tar det som en selvfølge siden eg e konditor, vet kor dyrt det e å kjøpe hehe eg får jo 80% avslag hvis eg kjøper kakene via jobben, så ja, dere andre betaler i dyre dommer!!)
mayen20 Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 oi, var inne å så på et catering firma her i bergen., de sku ha 22.50kr per snitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå