fornøyd ja Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 hei vi vil gjerne flytte på oss til høsten av ulik grunner, jobb etc. Og jeg regner med at det vil ordne seg med barnehageplass for begge barna. MEN, eldstemann på 4, vil bare ha ett år igjen i barnehage fra høsten. Så flytter vi, må han skifte barnehage, venter vi et år, kan han begynne rett på skolen på det nye stedet. Minstemann vil være 3 til høsten. Det mest fornuftige på flere måter er å flytte nå til høsten, men får så dårlig samvittighet for gutta som igjen må bytte barnehage. vi er også veldig fornøyd med barnehagen de har i dag. Kunne jeg tatt med meg den, så.... hehe. Neida, men tilbake til seriøsen.. hva ville dere gjort? Har også tenkt at flytter vi til høsten vil jo eldsten bli kjent med de han skal begynne på skolen med.. Håper noen vil fortelle meg hva de mener...
Da HarViTreUnger Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Jeg ville flyttet slik at han fikk gå et år i barnehagen før han begynner på skolen. Da har han tilhørighet i lokalmiljøet alt ) Lykke til med flyttingen )
lillecile Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Hei! hadde flyttet nå jeg...nettopp for å la barna bli kjent med noen de skulle gå på skole med. flyttet selv fra norge til sverige to uker før jeg begynte på skolen og selv om det gikk bra:) har jeg tenkt at datteren min skal få bli kjent med noen først...og så er det jo litt greit å være litt kjent som forelder og da ihvertfall om man flytter til et helt nytt sted!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå