Gå til innhold

Hva slags utdanning har dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har noen mellomfag og grunnfag fra uni. men skal ta pedagogikk til høsten slik at eg kan jobbe som lærer.

Skrevet

litteraturviter, master i litt.vitenskap

Skrevet

Utrolig mange høyt utdannede her..! Jeg lurer på om dette er et representativt bilde for hvem som er her inne. Jeg tror nok ikke at det er det. Det er antakelig sånn at de med høy utdanning har større tendens til å svare på spørsmålet.

Jeg har lurt litt på hvilke grupper av mødre som er mest representert her, og hvem som er minst representert. Vi sosiologer lurer nemlig på sånt! :-) Jeg har oså tenkt på at det er så flott at det finnes et sånt sted der så mange ulike mennesker møtes. Her er mødre med lang utdanning og mødre uten utdanning, folk fra ulike bransjer og fra ulike deler av landet. Det er dessverre få steder i samfunnet at det er sånn. Oftest finner vi bare en type folk på hvert sted, og vi omgås oftest mennesker som er ganske lik oss selv. Sånn sett har Inernett ført til en slags back to basic!

Skrevet

Nå har jeg kun vgs, men skal begynne på forskolelærer på høyskolen til høsten. Plassen venter på meg har fødselspermisjon:)

Skrevet

jøss, leste gjennom ALLE der.. hmm.. ingen med mitt yrke da.. hihi..

Eg er utdanna SVEISER/PLATEARBEIDER, arbeidet mest innenfor offshore, men omskolerer meg nå til kokk, å tar kokkskolen som privatist, å har sveisinga som en nyttig hobby sammen med min kjære i firmaet hans, der jeg driver vedlikehold å reparasjoner av maskinene hans. :)

Skrevet

Bachelor i IT, jobber som ingeniør i offentlig sektor.

Skrevet

Offentlig godkjent tolk for døve, døvblinde og døvblitte (Bachelor fra Høgskolen i Sør-Trøndelag og Universitetet i Oslo).

Skrevet

Hmmm.... Lurer på om foringsautomaten har litt problemer med høyt utdannede mennesker:)

Skrevet

Jeg er student. Har tatt ett år psykologi, og tar litt medisin nå mens jeg har perm. Så er det profesjonsstudiet i psykologi fra høsten av!

Skrevet

Jeg er logoped og synspedagog og jobber på sykehus.

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

bachelor i bedriftsledelse og hotelfagskole fra sveits

Skrevet

Mastergrad i statsvitenskap samt pedagogikk.

Skrevet

e først utdanna agronom

går no på planlegging og administrasjon på 2 året, m er i permisjon no. lurer sterkt på å ta mastergard i samfunnsplanlegging;) deili å vere mamma å student må eg.

Skrevet

Sykepleier, ledelse, pedagogikk, master i helsevitenskap og holder på med doktorgrad (deilig å ha permisjon, ja.....)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...