Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Hadde vært morsomt å se... jeg har kun vgs..
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Jeg har ikke fullført videregående engang jeg.. Blitt noen barn da:)
Quinny Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 5 års bidrag til BI's overskudd.... Bachlor- og Master-grad
2prinsesserogbim Skrevet 10. januar 2007 #8 Skrevet 10. januar 2007 fullførte vidaregåande i sommer mens eg gjekk gravid så eg e kje komt så langt eg heller. nå studerer eg interiørskolen på NKI
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #9 Skrevet 10. januar 2007 Utdannet aktivitør og legesekretær. Jobber som legesekretær.
meg & to små vampyrer Skrevet 10. januar 2007 #10 Skrevet 10. januar 2007 Fullført en bachelorgrad og påbegynt en master som jeg har permisjon fra (holder egentlig på å skrive oppgaven min).
kozegutt 06 med februarspire:) Skrevet 10. januar 2007 #11 Skrevet 10. januar 2007 Hjelpepleier, har nå tatt allmennpåbygg så tenkte og sitte med på skolebenken igjen om noen år, har lyst og bli barnevernsped.
Chatzy Skrevet 10. januar 2007 #13 Skrevet 10. januar 2007 Folkehøyskole 1års vgs så er jeg utdanna makeupartist og stylist
Bonusmamma13 Skrevet 10. januar 2007 #14 Skrevet 10. januar 2007 Vernepleier og første år på familieterapi...
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 10. januar 2007 #17 Skrevet 10. januar 2007 Legesekretær. Sambo har lovd meg at når han er ferdig så skal jeg få gå på skole :-) Tenkte sykepleiern
Arb.ledig husmor Skrevet 10. januar 2007 #18 Skrevet 10. januar 2007 Fagbrev som barne-og ungd.arb, og i tillegg gått halvannet år på høgskole. Hadde tenkt å fullføre, men pga feilinformasjon fra høgskolen så blir ikkje det noe av....
♥sjiga♥ Skrevet 10. januar 2007 #21 Skrevet 10. januar 2007 har Bachlor førskolelærer utdanning. og har lyst itl å ta mer pedagogikk men får ikke bestemt meg for sos.ped eller spes.ped.
Made in Oman Skrevet 10. januar 2007 #22 Skrevet 10. januar 2007 Mediegrafiker og faglærer i kunst og håndverk ...
Da HarViTreUnger Skrevet 10. januar 2007 #24 Skrevet 10. januar 2007 Ingeniør med mastergrad ved siden av )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå