Gå til innhold

Nytt og bedre liv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Årets nyttårsforsett er på plass.

Med alvorlig sykdom i nær familie har vi bestemt oss for å bli flinkere til å leve i dag.

Ikke bare drive og planlegge alt det hyggelige vi skal gjøre neste helg, en helg i mai, til sommeren eller til jul.

Vi skal ringe dem vi er glad i oftere og fortelle dem hva de betyr for oss, ta et glass vin og være kjærester en mandagskveld og gjøre hverdagen litt mer spesiell.

Prioritere de viktige tingene.

Vet jo at dette er vanskelig når hverdagen sluker oss, men vi har i hvertfall startet bra:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et klokt og godt nyttårsforsett! Vi må leve her og nå; ikke sette allting på vent til senere! c",)

Tror jeg skal gjøre det til mitt nyttårsforsett også c",)

Skrevet

Amen! (som i grunnen ikke er et kristeliøst utsagn, men et ord som betyr "det er sant")

Skrevet

Og etter å ha lest all skryten fra konserten din, så stiller jeg garantert neste gang du er på disse kanter.

Eller om jeg er vestpå og du synger der...

Men, jeg er blitt veldig sentimental og vakker musikk kaller ofte på tårene.Har en syngende mamma, og det har trilt en del tårer under konserter ja....:-)

Og grein som bare det da Kjetil Andre la opp på direkten på lørdag hi, hi.Men midt under sendingen ringte søster og lurte på om jeg grein.

Hun tuta så hun lurte på om hun var gått inn i en alvorlig depresjon...

Skrevet

hahahahahahhahahahahahhahahahahahah det er godt å høre vi er fler...

Jeg gråt som et piska skinn da Gunn Rita dale vant Ol -gull for noen år siden... hahahahahah sykling, jeg ler av meg selv!

Skrevet

Ja ikke sant - til og med i kirken på juleaften kom det noen tårer.

I ren glede over hvor heldig jeg er med en fantastisk mann, fine barn og familie forøvrig å feire med.(Utløst av Deilig er jorden, da)

Ja, ja jeg lar det nå bare renne jeg:-)

Skrevet

Det beste nyttårsforsettet hittil!!!!

MÅ innrømme at jeg er av de som så alt for ofte "skal bare.." før jeg tar meg tid til å slappe av og nyte. I stdet for å bare tillate oss at alt flyter litt og bare kose oss her og nå. Så her skal det skjerpings til!

OG når det gjelder sentimentalitet... Ja, da, melder meg inn i klubben. Sippa meg igjennom konserten til Dritgrei, talen til Aamodt, når eldtsedatter kom hjem med en hyrde som var mikroskopisk men med knallrøde bukser og josef som var mindre enn jesusbarnet ;-) Alt som minner meg om at jeg er heldig som får lov til å leve mitt liv, med en flott mann og 3 deilige unger!

Godt nyttår forresten ;-)

Skrevet

Må også si AMEN til dette!! Vi prøver så godt vi kan å leve sånn, men det er kjekt med en påminnelse om hva som er viktig her i verden. Takk skal du ha :)

Skrevet

Det synes jeg var et flott nyttårsforsett!

Er så lett å utsette ting til senere. -Når man har bedre tid, bedre råd, når det og det er unnagjort osv... Men man har ingen garanti for at man kan få gjort det senere. Det som er synd er at man gjerne trenger påminnelser i form av alvorlig sykdom eller andre kriser hos sine nærmeste for å innse at livet er kort. -Og dyrebart...

Vil bare ønske dere lykke til med nyttårsforsettet. Håper dere klarer å holde det. Det blir sikkert både dere og folk rundt dere glade for.

Skrevet

Fint å se at det er flere av oss:-))

Vi mennesker er dessverre sånn laget, at vi ofte stresser og maser og skal ditt og datt først...........helt til det smeller i livene våre, det være seg sykdom, ulykker, dødsfall etc. Da gjør man seg ofte opp litt status......

Og det er jo de viktige tingene i livet som betyr noe, ikke alle "skal bare"ene og "burde gjort"ene........

Så takk for påminnelsen, vi mennesker trenger det:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...