Gjest Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 eller??? her kommer drittværet inn til kvelden sier di.juhuuu=) skal bli morro å se om rønna(fjøset) til naboen klarer seg også denne gangen..å skoledagen ble starta med et jubelhyl fra tvillingene. det laver ned snø!! ENDELIG!!!!!!!! =0)
dritgrei hei hei! Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 hehe nesten... stavanger hadde i alle fall blåsbortdagen sin i går, men det gikk fint - vi er her alle mann! kos dere i vinden, han er veldig blid! han plystrer høyt og mye hele tiden. :-)
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 bra dere klooorte dere fast,hehe =) vinden er jammen hyggelig ja.ikke bare plystrer han,men han brøler innimellom også.litt variasjon for ørene det =0) å jeg fikk sett noe for litt siden som jeg ikke har sett på lenge.noe lyst,gullignende greie på himmelen.sol,het det vist....titta frem bare litt,men du og du så godt da =0)
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Her holdt vi på å blåse vekk, småen og jeg, når vi gikk tur i går kveld :-S Men nå er det stille ute og SNØEN!!! (i Bergen) laver ned ) Tipper den er vekke før kvelden kommer :-)
Karomamma Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Sør???? Er det ikke i vest? Her i Oslo er det "helt vanlig" grønn vinter fremdeles... Karosnuppa fikk akebrett til jul, men det står på loftet ennå
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 hehe..samma det.sør eller vest eller hvor som helst.min feil......jeg sier sør om alt som ikke går nord jeg =0) skiene som ble kjøpt sist vinter er ikke brukt ennå,så jeg håper på mer av det hvite jeg.å det gjør ungene også =))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. januar 2007 #7 Skrevet 10. januar 2007 Her er det go`vær idag og vi har akkurat kommet trillende hjem fra byen og koselig kafebesøk med kollega m/baby. Helledussen, ei lita nydelig tulle på 3 mnd, sååå liten, og Hannah pratet babyspråk til henne........måtte le av henne, hun er jo sååååå stor må skjønne:-)) Men vi hadde da virkelig drittvær igår - holdt jo på å blåse av veien og det regnet vannrett!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå