Gå til innhold

Noe som hjelper mot trøtthet?


Oktober

Anbefalte innlegg

Jeg er så trøtt for tida. Vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg. I går sovnet jeg på sofaen kl. halv åtte og skiftet bare plass, fra sofa til seng, ved ni-tida og sov helt til klokka ringte i morges kl. seks... Jeg har ei lita tulle på 2 1/2 år, og jeg føler at jeg ikke klarer å være ordentlig mamma for henne nå. Heldigvis har hun jo en flott pappa, da, som leker og steller og stuller. Vet jo at trøtthet og kvalme pleier å gi seg etter tre mnd, men det føles nesten uoverkommelig å holde på sånn i mer enn én mnd til... Noen som har noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du er kvalm, kan jeg anbefalle ingefær tabletter. Trøtthet finnes det vel nesten ikke råd mot. Men jeg har funnet ut at en tur ut når jeg er så trøtt at jeg nesten sovner på sofaen hjelper...

 

og datteren din kan jo være med på en kveldstur.. så gjøre dere noe sammen før du må slappe av og hun skal legge seg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er vel lite som hjelper mot tretthet..skulle gjerne ha hatt et middel jeg også..han en sønn på snart 7 mnd som er AKTIV :) å det er lite sitte i ro tid :) men det må vel bare gå...har skylselstrafikk mellom stua og bade for å spy inni mellom :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff -.. det hørtes veldig slitsomt ut..

Lykke til og håper du slipper kvalmen litt etter litt

Jeg har enda ikke blitt så kvalm.. håper jeg slipper unna-.. *drømme*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...