Superlis Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 I dag ville jeg være først ute...med å ønske dere alle snille,greie,humørfylte,gode,snille sprettne moden jenter en kjempe fin dag! Her i huset sover pappan og knøttet enda,pappan har fri i dag og mamma skal få litt sårt tiltrengt være alene tid. Skal rett og slett på shopping,skal egentlig ikke ha noe,men skal bare vandre rundt med meg selv:)) Så la dagen bli god for dere alle,husk: Igår er en dekningsløs sjekk,i morgen er et papir som kanskje får verdi.I dag er din eneste kontante beholdning -så bruk den klokt:))
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 var da veldig hvor tidlig du er oppe da,hehehehe..=0) neida,jeg tuller bare.. nyt dagen,kos deg,shopp noe fint,bare til deg selv,å slapp av di verdifulle timene du har alene.ikke noe er som å kunne koble av innimellom =) å ja,ha en superduper dag du også!!!
Maud Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Ha en super dag du også. En hel dag alene uten annet formål enn å rusle rundt og bruke tiden på deg selv, det hørtes deilig ut!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Takk for fine ord for dagen:-) Kos deg masse på shopping:-)
Trollmora Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Takk og kos deg med fridagen din! Kos deg masse på shoppigdagen din, ta en kopp kaffe og nyt livet rundt deg. ...vær litt flinkere enn meg når jeg skal shoppe da. Finner ingen ting til meg selv, men masse til barna....
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 Det høres ut som du skal ha en nydelig dag for deg selv! Det er deilig å bare vandre rundt i rolig tempo og kikke i butikker og ta en pause for å drikke god kaffe mens man leser en avis i fred og ro. Jeg drømmer om å få noe lignende snart. )
dritgrei hei hei! Skrevet 10. januar 2007 #7 Skrevet 10. januar 2007 Kos deg superlis, det høres deilig og fortjent ut! Dere andre må også ha en fin dag, nå har jeg pynta meg helt uten grunn også skal jeg spise litt før jeg skal på barseltreff med verdens minste og fineste barselgruppe. Kos dere alle sammen!
Reveenka Skrevet 10. januar 2007 #8 Skrevet 10. januar 2007 Takk for flott visdomsord! Og kos deg med dagen din, det høres supert ut! (og jeg er ikke det minste misunnelig, jeg nei!) c",)
Karomamma Skrevet 10. januar 2007 #9 Skrevet 10. januar 2007 Jeg er litt misunnelig på Superlis, faktisk Ha en strålende dag, alle sammen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå