Gå til innhold

Ha en strålende dag jenter!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag ville jeg være først ute...med å ønske dere alle snille,greie,humørfylte,gode,snille sprettne moden jenter en kjempe fin dag! Her i huset sover pappan og knøttet enda,pappan har fri i dag og mamma skal få litt sårt tiltrengt være alene tid. Skal rett og slett på shopping,skal egentlig ikke ha noe,men skal bare vandre rundt med meg selv:)) Så la dagen bli god for dere alle,husk: Igår er en dekningsløs sjekk,i morgen er et papir som kanskje får verdi.I dag er din eneste kontante beholdning -så bruk den klokt:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var da veldig hvor tidlig du er oppe da,hehehehe..=0)

neida,jeg tuller bare..

nyt dagen,kos deg,shopp noe fint,bare til deg selv,å slapp av di verdifulle timene du har alene.ikke noe er som å kunne koble av innimellom =)

 

å ja,ha en superduper dag du også!!!

Skrevet

Ha en super dag du også. En hel dag alene uten annet formål enn å rusle rundt og bruke tiden på deg selv, det hørtes deilig ut!

Skrevet

Takk for fine ord for dagen:-)

 

Kos deg masse på shopping:-)

Skrevet

Takk og kos deg med fridagen din!

Kos deg masse på shoppigdagen din, ta en kopp kaffe og nyt livet rundt deg.

 

 

 

...vær litt flinkere enn meg når jeg skal shoppe da. Finner ingen ting til meg selv, men masse til barna....

Skrevet

Det høres ut som du skal ha en nydelig dag for deg selv! Det er deilig å bare vandre rundt i rolig tempo og kikke i butikker og ta en pause for å drikke god kaffe mens man leser en avis i fred og ro. Jeg drømmer om å få noe lignende snart. :o)

Skrevet

Kos deg superlis, det høres deilig og fortjent ut! Dere andre må også ha en fin dag, nå har jeg pynta meg helt uten grunn også skal jeg spise litt før jeg skal på barseltreff med verdens minste og fineste barselgruppe.

 

Kos dere alle sammen!

Skrevet

Takk for flott visdomsord!

Og kos deg med dagen din, det høres supert ut! (og jeg er ikke det minste misunnelig, jeg nei!) c",)

Skrevet

Jeg er litt misunnelig på Superlis, faktisk :)

Ha en strålende dag, alle sammen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...