Gå til innhold

hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har det litt vanskelig nå,å vet ikke hva jeg skal gjøre....jeg har 4 barn,hvor av 2 er min sambor sine.fikk nr 4 i september å siden det har alt bare gått nedover!jeg går rund her som en hushjelp mens han gjør ingenting!tenker liksom at vi er en fammilie å at vi kan gjør kjekke ting sammen i helgene.men det gidder han ikke,for det er jo så stress å dra ut alle sammen sier han!så da ender det med hver helg at han tar med datteren vår på 2 år ut å finner på ting med henne,mens vi sitter her!så kommer han hjem ved leggetid!vi finner aldri på ting sammen som en fammilie,synes dette er så trist!noen som har forslag til hva jeg kan gjøre?det virker som han syns alt er et ork!jeg får jo ikke bli med i butikken for å handle engang,for det er jo så stress å ha meg med,jeg bruker jo så lang tid sier han!men han er jo ute en hel dag når han skal gjøre det,å sier jeg noe så kjefter han!å vrir alt som det er min feil!

når det er sagt så rører han meg bare når han vil ha sex!

jeg har nå begynt å bli depremert å sliter med angst.....hva ville der gjort i min sitvasjon?trenger hjelp,kan jeg klare å ver aleine med 4 barn?jeg går runt her i et vakum vet ikke hva jeg skal gjøre......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Först av alt, beklager at jeg ikke har de tre siste norske bokstavene, jeg bor i utlandet..

Jeg forstaar veldig godt at du er trist, sliten og frustert.

Det eneste jeg kan raade deg til aa gjöre er aa ta kontakt med en psykolog eller en annen person du kan snakke med, fordi det virker ikke som om samboeren din er innstilt paa parterapi.. Det virker som om du vurderer aa gjöre det slutt og ta deg av dine 4 barn alene, siden du spör om du kommer til aa klare aa ta deg av dem alene.

Jeg veit at det ofte er vanskelig aa snakke med en mann, de forstaar ofte ikke problemet fra vaar vinkel, og hvis de veit at det er et problem pleier de ofte aa unngaa aa svare ogsaa.

Du har sikkert prövd aa snakke med ham, men pröv en gang til, hva hvis du sier at dette er alvorlig, at du vurderer aa gaa fra ham fordi du ikke klarer aa leve slik?

Ikke steng deg inne i deg selv, du maa snakke med noen, depresjoner er veldig alvorlig, og du trenger energi til aa passe paa barna dine og til aa passe paa deg selv ogsaa.

Det er ikke noe galt i aa söke profesjonell hjelp, og kanskje du faar hjelp til aa ta en avgjörelse.

Önsker deg lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...